کد مطلب: 

295159

فرصت ثبت‌نام جاماندگان نوبت دوم کنکور ۱۴۰۳ تا فردا (هفتم خرداد ماه)

جاماندگان از نام‌نویسی نوبت دوم کنکور ۱۴۰۳، امروز و فردا (ششم و هفتم خرداد ماه) وقت دارند برای شرکت در این آزمون ثبت‌نام کنند و روزهای ۲۱ و ۲۲ تیر ماه سر جلسه آزمون حاضر شوند.
فرصت ثبت‌نام جاماندگان نوبت دوم کنکور ۱۴۰۳ تا فردا (هفتم خرداد ماه)

به گزارش سیتنا، با توجه به تعویق در زمان برگزاری نوبت دوم آزمون سراسری به ۲۱ و ۲۲ تیر ۱۴۰۳ و درخواست داوطلبانی‌ که تا تاریخ تعیین شده موفق به ثبت‌نام نشده‌ بودند، سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور ترتیبی اتخاذ کرده است که جاماندگان از نام‌نویسی در این آزمون روزهای ششم و هفتم خرداد جاری امکان ثبت‌نام داشته باشند.

داوطلبان می‌توانند با مطالعه دفترچۀ راهنمای ثبت‌نام و اطلاعیه‌ تاریخ ۲۶ اسفند ۱۴۰۲ که از طریق درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان به نشانی www.sanjesh.org در دسترس است، نسبت به ثبت‌نام از طریق سامانه جامع آزمون سراسری در همین درگاه اطلاع‌رسانی اقدام کنند.

مهلت نام‌نویسی در نوبت دوم آزمون سراسری سال ۱۴۰۳، از هفتم تا دوازدهم فروردین بود که در ادامه تا پنجشنبه (شانزدهم فررودین) تمدید شد. همچنین یکبار دیگر روزهای ۲۹ و ۳۰ فروردین به جاماندگان نام‌نویسی در این آزمون مهلت داده شد تا نام‌نویسی کنند و در نهایت تعداد داوطلبان شرکت در نوبت دوم آزمون سراسری ۱۴۰۲ به بیش از ۹۵۶ هزار نفر رسید.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2024-05-26 10:17

افزودن دیدگاه جدید