کد مطلب: 

295135

امید به راه‌اندازی ETF ریپل، قیمت XRP را افزایش داد

قیمت XRP در ۲۴ ساعت گذشته ۴.۶۵ درصد افزایش یافته که عوامل اصلی افزایش قیمت آن شامل هیجان فزاینده پیرامون معرفی صندوق‌های قابل معامله در بورس (ETF) ریپل در آمریکا و افزایش تمایل نهنگ‌ها به انباشت این ارز دیجیتال است.
امید به راه‌اندازی ETF ریپل، قیمت XRP را افزایش داد

به گزارش سیتنا، قیمت XRP در ۲۴ ساعت گذشته ۴.۶۵ درصد افزایش یافته و در ۲۵ مه به ۰.۵۴۲ دلار رسید که بازتابی از رشد در بازار ارزهای دیجیتال است. عوامل اصلی افزایش قیمت XRP امروز شامل هیجان فزاینده پیرامون معرفی صندوق‌های قابل معامله در بورس (ETF) ریپل در آمریکا و افزایش تمایل نهنگ‌ها به انباشت این ارز دیجیتال است.

با امید به راه‌اندازی ETF‌های ریپل در آینده، قیمت XRP افزایش یافت. ژفری کندریک، تحلیلگر، SOL و XRP را از گزینه‌های بعدی ETF پس از تصویب ETF‌های اتریوم معرفی کرده است؛ اگرچه وی معتقد است این ETF‌ها تا حدود سال ۲۰۲۵ راه‌اندازی نخواهند شد.

افزایش قیمت XRP امروز بخشی از یک روند صعودی از ۲۴ مه است؛ زمانی که کوین‌ بیس این ارز دیجیتال را دوباره برای مشتریان نیویورکی فهرست کرد. این در پی تصویب لایحه FIT21 در مجلس نمایندگان آمریکا برای ایجاد چارچوب قانونی برای صنعت ارزهای دیجیتال رخ داد. داده‌های آنچین نیز نشان‌دهنده افزایش انباشت توسط نهنگ‌های XRP است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2024-05-26 08:33

افزودن دیدگاه جدید