کد مطلب: 

2937

سام الکترونیک با انتشار دردنامه‎: تفکرات بیمار را به دیگران نسبت ندهید

سام الکترونیک با انتشار دردنامه‎: تفکرات بیمار را به دیگران نسبت ندهید

سام الکترونیک تنها تولید کننده محصولات سامسونگ در ایران، با انتشار دردنامه‎ای، تاکید کرد: طبیعی است که قاچاق پیشگان همیشه تفکرات بیمارشان را به دیگران نسبت دهند اما حداقل انتظار از آنان این است که برای انحراف افکار جامعه این گمانها را به تولید کنندگان واقعی تسری نداده و آدرس غلط ندهند، شاید روزگاری ایشان نیز تصمیم بر خدمت بر خلق گرفتند و آن روز جامعه مفسده های ایشان را بخاطر داشت که "من عرف بالکذب لم یسمع صدقه"

 

به گزارش پایگاه خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (سیتنا)، در متن دردنامه‎ی سام الکترونیک آمده است:

سام الکترونیک تنها تولیدکننده محصولات سامسونگ در ایران که به همت فعالان بازار و تولید کنندگان الکترونیک کشور فعالیت خود را آغاز کرد امروز پس از 15 سال فعالیت بدون توجه به هجمه های همکاران معلوم الحال و تاجر نمایان رانت دوست که همواره در کوته نظری های خود قصد تخریب این شرکت را داشتند لازم دید که در هجمه جدید که از سوی یکی از سایت ها به قصد و نیت معلوم منتشر گردید نه جوابیه و توضیح بلکه دردنامه ای را منتشر کند.

شرکت سام الکترونیک ، تنها تولید کننده محصولات سامسونگ در ایران ، ثبت شده در شهر تهران و با سرمایه 100درصد ایرانی و به همت فعالان بازار و تولید کنندگان الکترونیک کشور، بدون ریالی وام تبصره ای یا ارزهای ویژه مرسوم ، در سال 1375 در مدت 10 ماه زمین بایری را به کارخانه ای دایر تبدیل و با هدف تولید واقعی، پای در عرصه ای گذاشت که با تولید سالانه بیش از  1،350،000 دستگاه انواع تلوزیون و مانیتور تبدیل به بزرگترین واحد تولید کننده لوازم تصویری منطقه گردیده است.

برخلاف بسیاری از شبه تولید کنندگان که به بهانه تولید، هکتارها زمین را در جاده های اصلی کشور تصاحب کرده اند، کارخانه اولیه در زمینی محدود و با ساخت یک سوله چند طبقه بنا نهاده شد و این مجموعه نه در مناطق آزاد بلکه در چند کیلومتری شهر تهران پایه گذاری شد.

برخلاف کارخانه های چند صد هکتاری که تنها به واردات قطعات منفصله اکتفا می کردند، این شرکت از ابتدای راه اندازی تولید واقعی را هدف خود قرار داد و با هدف بومی سازی فناوری، اقدام به واردات جدیدترین ماشین آلات تزریق در کنار کار تولید داخلی خطوط پیشرفته تولید نمود.

طی 15 سال، برخلاف ادعای یاوه "تولید تنها فوم و کارتن در ایران" تلاش ستودنی این مجموعه برای بومی سازی جدیدترین ماشین آلات و تکنولوژی ها، از چشم کارشناسان دور نماند و همگان واقفند که پشت تولید محصول سامسونگ ، چه هزینه ها و چه تفکرات وطن پرستانه ای وجود داشته است.

طبیعی است که قاچاق پیشگان همیشه تفکرات بیمارشان را به دیگران نسبت دهند اما حداقل انتظار از آنان اینست که برای انحراف افکار جامعه این گمانها را به تولید کنندگان واقعی تسری نداده و آدرس غلط ندهند. شاید روزگاری ایشان نیز تصمیم بر خدمت بر خلق گرفتند و آن روز جامعه مفسده های ایشان را بخاطر داشت که "من عرف بالکذب لم یسمع صدقه"

ضمن تاکید بر اینکه سام الکترونیک، به عنوان متولی تولید محصولات سامسونگ الکترونیک در ایران، با آنکه برنامه هایی برای تولید سایر لوازم صوتی، تصویری، خانگی و IT پیش بینی نموده، اما در حال حاضر تنها به تولید تلوزیون و مانیتور تصدی دارد و همینجا، مجددا از تمامی مسئولان محترم گمرکات جمهوری اسلامی ایران، وزارت صنعت معدن و تجارت، تعزیرات و سایر نهادهای مسئول، انتظار دارد که با بازرسی های سرزده خود و تایید حقانیت این شرکت و شرکت هایی که به تولید واقعی اشتغال دارند، امکان باج خواهی را از یاوه گویان سلب کنند و سره را از ناسره جدا سازند.

این دردنامه نه از روز مطلب منتشره در سایت مورد نظر که حتی الفبای اولیه مطالب سایتی را نمی داند و مبلغ فروش محصول را با سود برابر می کند و قصد و غرض از بند بند نوشته های آن پیداست منتشر شده است بلکه حرف شرکتی است که مدت ها است به گناه تلاش برای تولید واقعی مورد بی مهری قرار می گیرد. اما آنچه تصمیم گیران این شرکت را مصمم تر می کند توجه به اهداف والای شرکت است و تا نفس دارد تسلیم روش های ناشایست رانت خواران نخواهد شد.

بی شک عاقبت خیر از آن کسانی است که با رقابت سازنده ، منفعت وطن و هموطن را به درآمدهای مقطعی ترجیح دهند و به جای استفاه از رانت های مرسوم ویژه خواران، به بومی سازی دانش و پرورش نسل دانشمندان جوان ایرانی بیندیشند.

 

تو پنداری که بد گو رفت و جان برد...حسابش با کرام الکاتبین است

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2012-06-17 13:34

افزودن دیدگاه جدید