کد مطلب: 

2936

زمینه‎ی اعطای پروانه‎ی اپراتورهای دوم و سوم پست فراهم شد

زمینه‎ی اعطای پروانه‎ی اپراتورهای دوم و سوم پست فراهم شد

مدیرکل دفتر بررسیهای فنی و اقتصادی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی با اعلام خبر فراهم شدن زمینه اعطای پروانه اپراتورهای دوم و سوم پست، به فعالان حوزه پستی توصیه کرد که تمام فعالیتهای خود را در قالب دو اپراتور بزرگ پستی سازماندهی کنند.

 

به گزارش سیتنا به نقل از روابط عمومی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، مهندس حسین فلاح جوشقانی گفت: به منظور ایجاد رقابت عادلانه در حوزه خدمات پستی و شفاف سازی تعرفه خدمات در این حوزه، سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی براساس وظایف قانونی خود در زمینه آزادسازی در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات، زمینه را برای ورود اپراتورهای پستی غیردولتی فراهم می‌کند.

 

وی افزود: در مرحله اول طی یک فراخوان تمامی فعالیتها و شرکتهای فعال در حوزه پست در کشور شناسائی شده‌اند تا برآورد دقیقی از حجم فعالیتها در این حوزه حاصل شود و همزمان با آن، پیش‌نویس، "ضوابط حاکم بر فعالیت پروانه اپراتور پستی"در سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی تدوین شده و در حال حاضر در کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات در حال بررسی است.

 

فلاح جوشقانی اظهار کرد: درصورت تصویب "ضوابط حاکم بر فعالیت پروانه اپراتورهای پستی"در کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات و ابلاغ آن براساس شرایط و ضوابطی که در کمیسیون تعیین خواهد شد رگولاتوری نسبت به ورود اپراتورهای پستی غیردولتی اقدام خواهد کرد.

وی درباره مکانیسم پیشنهادی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی برای ورود اپراتورهای جدید پستی تصریح  کرد: درصورت تصویب کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات، فرایند به صورت برگزاری مزایده و انتخاب از طریق مزایده عملیاتی خواهد شد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2012-06-17 06:42

افزودن دیدگاه جدید