کد مطلب: 

293101

شرکت متا محدودیت‌های محتوای ساخته‌شده با هوش مصنوعی را کم‌تر می‌کند

شرکت متا (شرکت مادر اینستاگرام و فیس‌بوک) اعلام کرده است که قصد دارد امکان انتشار تصاویر یا ویدئوهای ساخته شده و یا دستکاری شده با هوش مصنوعی در پلتفرم خود را تسهیل کند و به جای حذف‌شان به آن‌ها برچسب بزند.
شرکت متا محدودیت‌های محتوای ساخته‌شده با هوش مصنوعی را کم‌تر می‌کند

به گزارش سیتنا به نقل از دویچه وله، به گفته این شرکت، این تمهیدات شامل حال محتواهای حاوی سخنان نفرت‌‌پراکنانه، قلدری مجازی یا اطلاعات نادرست درباره انتخابات نمی‌شود.

افزون بر این متا می‌خواهد برچسب "ساخته‌شده توسط هوش مصنوعی" را بر روی محتواهای این‌چنینی بگذارد و برای شناسایی خودکار پست‌های ایجاد شده با هوش مصنوعی، از فناوری داخلی خود استفاده کند. قوانین جدید برای فیس‌بوک، اینستاگرام و همچنین سرویس پیام کوتاه تردز اعمال خواهند شد.

برچسب‌های محتوای جدید قرار است در ماه آینده میلادی معرفی شوند و شرکت متا تصمیم دارد که در ماه ژوئیه، رویکرد محدودکننده‌تر پیشین خود را برای محتواهای هوش مصنوعی کنار بگذارد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2024-04-07 15:58

افزودن دیدگاه جدید