کد مطلب: 

292990

زیان 58 میلیون دلاری سازمان رسانه‌ای ترامپ طی سال گذشته

پس آنکه سازمان رسانه‌ای ترامپ اعلام کرد سال گذشته 58 میلیون دلار ضرر کرده است و اکنون در تلاش برای پرداخت بدهی‌های خود است، ارزش سهام این شرکت در بازار سهام این هفته آمریکا 21 درصد کاهش یافت، که منجر به معکوس شدن دستاوردهای هفته پیش آن شد.
زیان 58 میلیون دلاری سازمان رسانه‌ای ترامپ طی سال گذشته

به گزارش سیتنا، این شرکت، که کمپانی مادر رسانه اجتماعی مشهور «تروث سوشال» ترامپ است، هفته پیش به شرکت سهامی عام تبدیل شد. ارزش سهام این شرکت در گام اولش در تاریخ 26 مارس به 58 دلار برای هر سهم رسید. دلیل این امر اشتیاق خریداران شخصی، به ویژه هواداران ترامپ بود.

با این وجود، هنگامی که این کمپانی فاش کرد که در سال 2023 بیش از 58 میلیون دلار ضرر کرده است، روند سودآوری آن معکوس شد و ارزش سهام آن 13.30 دلار، که معادل 21 درصد است، کاهش یافت و به 48.66 دلار رسید.

کارشناسان می‌گویند تروث سوشال بیش از اندازه واقعی ارزش‌گذاری شده بوده است، که اکنون باعث نزول ارزش سهام آن شده است. به گفته آنها، از آنجایی که این رسانه مسیر روشنی برای سودآوری ندارد و درآمد آن ناچیز است، امکان بالا نگه داشتن ارزش سهام آن از اول هم وجود نداشت.

به گفته کارشناسان، سازمان رسانه‌ای ترامپ در ابتدا هیجانی در بازار سهام ایجاد کرد، اما هنوز راهی طولانی برای رسیدن به جایگاه رسانه‌های اجتماعی معروفی همچون «ایکس»، «اینستاگرام»، «تیک‌تاک»، و سایر رسانه‌ها دارد.

سازمان رسانه‌ای ترامپ گفته است که پارسال از محل تروث سوشال 4.13 میلیون دلار درآمد کسب کرده است، که نسبت به سال پیش از آن 1.47 میلیون دلار افزایش داشته است. در مقام مقایسه، «رِدیت» پارسال 800 میلیون دلار درآمد کسب کرد.

علاوه بر این، ردیت دارای 73 میلیون کاربر فعال است، در حالی که تروث سوشال فقط تعداد کاربران ثبت‌شده را فاش می‌کند، که به رقم 8.9 میلیون نفر می‌رسد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2024-04-04 13:12

افزودن دیدگاه جدید