کد مطلب: 

292501

تقدیر هیات مدیره سندیکای صنعت مخابرات ایران از شرکت‌های عضو در آستانه سال 1403

هیات مدیره سندیکای صنعت مخابرات ایران در پیامی به شرکت‌های عضو این تشکل صنفی ضمن تقدیر از زحمات این شرکت‌ها در سال 1402 که منجر به اجرای طرح‌های ملی و بزرگ مخابراتی و فناوری اطلاعات در سطح کشور شده است، استفاده از تولیدات داخلی با استاندارهای قابل قبول در بخش های مختلف صنعت مخابرات و حضور جدی شرکت‌های عضو سندیکا برای بومی سازی تجهیزات اولویت دار را از دستاوردها و نکات قابل توجه در سال جاری دانست.
تقدیر هیات مدیره سندیکای صنعت مخابرات ایران از شرکت‌های عضو در آستانه سال 1403

به گزارش سیتنا، متن پیام هیات مدیره سندیکای صنعت مخابرات ایران به شرکت‌های عضو به شرح ذیل است:

«شرکت‌های محترم عضو سندیکای صنعت مخابرات ایران

با سلام و ادب و احترام؛

در پایان سال ۱۴۰۲ از بابت تلاش‌ها و زحمات شما که موجب عزت و سرافرازی میهن عزیر و افزایش اعتبار سندیکا شده اید، صمیمانه تقدیر و تشکر می‌نماییم.

باعث افتخار است که بخش عمده‌ای از طرح‌های ملی و بزرگ مخابراتی و فناوری اطلاعات توسط شما عزیزان در سطوح مشاور، شرکت‌های تحقیقاتی و تولیدی، پیمانکاران اجرایی و شرکت‌های خدمات پشتیبانی سخت افزار و نرم افزار انجام شده است.

استفاده از تولیدات داخلی با استاندارهای قابل قبول در بخش های انتقال و ترانسپورت نوری، شبکه هسته مبتنی بر IP، دسترسی پهن باند نوری، انواع کابل‌ها و داکت‌های نوری، مودم‌های ارتباطی، آنتن های پیشرفته باند وسیع، دکل‌های مخابراتی، تجهیزات قدرت و انواع اتصال دهنده ها نمونه هایی از این دستاوردها می‌باشد.

حضور جدی شرکت‌های عضو سندیکا برای بومی سازی تجهیزات اولویت دار نیز حائز اهمیت است که می‌توان از رادیو مایکروویو IP، تجهیزات BTS نسل ۴، روترها و سوئیچ های پرظرفیت شبکه و تجهیزات IMS/EPC نام برد.

البته این تلاش ها با حمایت برخی از نهادها و سازمان‌ها مانند وزارت صنعت، معدن و تجارت ، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری و همچنین اعتماد و اعتقاد اپراتورهای ارتباطی به شرکت های داخلی شکل گرفته که جا دارد از همه آنان تشکر نموده و استمرار و تقویت آن روند، درخواست شود.

حال که در آستانه ورود به سال نو هستیم بهترین ها را برای شما عزیزان و تلاشگران آرزو داریم.

با تقدیم احترام
هیات مدیره سندیکای صنعت مخابرات ایران
۲۹ اسفند سال ۱۴۰۲»

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2024-03-19 15:35

افزودن دیدگاه جدید