کد مطلب: 

292810

اطلاعیه سندیکای صنعت مخابرات ایران پیرامون بررسی کیفیت کابل نوری دراپ

سندیکای صنعت مخابرات ایران پیرامون گلایه در مورد کیفیت کابل نوری دراپ و درخواست بررسی و ارائه گزارش، در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: به پاس اعتماد مشتریان به تولیدات داخلی محصولات فاوا، برخود لازم می‌دانیم که با هماهنگی شرکت‌های تولیدی برای حفظ و ارتقای کیفیت محصولات و پشتیبانی از آن بکوشیم و به رضایتمندی مشتریان به عنوان یک اصل مهم احترام بگذاریم.
فیبر

به گزارش سیتنا، پیرو مکاتبه مورخ دوم فروردین ۱۴۰۳ سندیکای صنعت مخابرات ایران با شرکت های تولیدی کابل نوری در رابطه با گلایه ایجاد شده در مورد کیفیت کابل نوری دراپ و درخواست بررسی و ارائه گزارش لازم؛ سندیکای صنعت مخابرات ایران اطلاعیه زیر را در اختیار سیتنا قرار داد.

1. نامه مذکور جهت اطلاع عموم توسط سیتنا در همان روز منتشر گردید. (خبر)
2. بموازات انعکاس خبر فوق، سندیکا با هشت اپراتور بزرگ مصرف کننده این نوع کابل تماس گرفته و نظر آنان را در مورد کیفیت کابل مورد نظر جویا شد.
3. فقط یکی از اپراتورها برای محموله دریافتی اخیر خود از یکی از تولیدکنندگان داخلی ابراز نارضایتی از کیفیت نمود.
4. با شناسایی تولید کننده، سندیکا از شرکت ذیربط درخواست بررسی و ارائه گزارش فوری نمود.
5. شرکت تولیدی مربوطه در تاریخ سوم فروردین گزارش خود مشتمل بر موارد زیر را به سندیکا منعکس نمود.
- مشکل فنی فقط در محموله تحویلی آخر سال بوده و تحویلی های قبلی کاملا طبق مشخصات استاندارد بوده است.
- مواد اولیه برای تولید محموله اخیر از طریق فروشندگان متفاوت با قبل خریداری شده و لازم بوده تنظیمات خاص روی ماشین آلات خط تولید انجام شود که بدلیل ضیق وقت بدرستی انجام نشده (شرکت تولیدی بابت این تعلل پوزش خواسته است).
- شرکت تولیدی با اپراتور مربوطه تماس گرفته و ضمن عذرخواهی، آمادگی خود را برای تولید مجدد وتحویل فوری آن اعلام نموده است.
6. تماس ها و هماهنگی ها با اپراتور مربوطه توسط تولیدکننده و تحت نظارت سندیکا بصورت روزانه انجام شده است.
7. کابل های نوری مورد نظر در روزهای پنجم تا هشتم فروردین تولید و پس از آزمایشات لازم تحویل اپراتور مربوطه گردیده است.

سندیکای صنعت مخابرات ایران در اطلاعیه خود اشاره نموده که این سندیکا به پاس اعتماد مشتریان به تولیدات داخلی محصولات فاوا، برخود لازم می‌داند که با هماهنگی شرکت‌های تولیدی برای حفظ و ارتقای کیفیت محصولات و پشتیبانی از آن بکوشد و به رضایتمندی مشتریان به عنوان یک اصل مهم احترام بگذارد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 3
2024-03-30 09:18

افزودن دیدگاه جدید