کد مطلب: 

291121

فرماندار تهران: بستر فیبرنوری آینده‌ای درخشان را در عرصه ارتباطات ایجاد می‌کند

معاون استاندار و فرماندار تهران در آیین بهره برداری از ۳۸ هزار پورت فیبرنوری مخابرات استان تهران، گفت: فضای ارتباطی نوین اتفاقاتی را در فضای کسب و کار رقم زده است و آینده درخشانی را متصور شده است. با اتکاء به دانش فنی جوانان پیشرفت هایی در عرصه ارتباطات و بستر فیبرنوری بوجود آمده است.
فرماندار تهران: بستر فیبرنوری آینده‌ای درخشان را در عرصه ارتباطات ایجاد می‌کند

به گزارش سیتنا از اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، فرماندار تهران چهارشنبه ۲۵ بهمن ماه در آیین بهره برداری از ۳۸ هزار پورت فیبرنوری مخابرات استان تهران، با اشاره به اینکه امروز فضای ارتباطی و بسترهای مبتنی بر فناوری، تسهیل گر و جابجا کننده است و تغییرات بنیادی زیادی را در حوزه های مختلف ایجاد کرد، اظهار داشت: امروز با این بهره برداری، بستر جدیدی برای تکنولوژی های نوین ایجاد شده که امیدوارم بتوانبم دسترسی کافی برای همه مردم ایجاد کنیم.

وی تصریح کرد: این اتفافات بزرگ همگی مرهون ایجاد بستر های ارتباطی و مخابراتی است و کسب و کارهای نوین در فضاهای ارتباطی که شما ایجاد و تسهیل می کنید برای ما بسیار ارزشمند است. امروزه در عرصه های سیاسی، اجتماعی و اقتصادی کشور در تمامی قسمت ها و حوزه های خاص و در عرصه انتخابات رد پای استفاده از فناوری های نوین خودنمایی می کند.

قیومی با اشاره به اینکه ارتباطات پایدار در شعب اخذ رای مرهون زحمات کارکنان مخابرات است اظهار داشت : بسترسازی برای ایجاد ارتباط پایدار و امن در شعب اخذ رای در انتخابات، مرهون تلاش ها و زحمات کارکنان مجموعه مخابرات در کشور است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد: هر چقدر در شهر تهران به عنوان پایتخت بتوانیم تسهیل کننده فضای ارتباطی باشیم، این شهر بیشتر می تواند به عنوان الگوی کل کشور تاثیر گذار باشد و همچنین در تحرکات سیاسی، اجتماعی، خواه ناخواه اثر گذار است و در انتخاباتی که پیش رو داریم این بستر های جدید ارتباطی با ایجاد شبکه های پایدار می توانند عرصه حضور جوانان مستعد و خدمتگزار را تسهیل کند.

فرماندار تهران افزود: استفاده از این بسترهای نوین، جریان ساز و امنیت ساز است که آینده روشنی را که مبتنی بر این سیستم و فناوری به ارمغان می آورد و این اتفاق مبارکی است که من به فال نیک می گیریم.

دکتر قیومی در بخش پایانی سخنان خود افزود: از تمامی شما دست اندرکاران عرصه فناوری و ارتباطات به نیابت از استاندار تهران تشکر می کنم و از شما عزیزان می خواهم تمام این پوشش را برای مناطقی که تحت پوشش نیست فراهم کنید، کارهای زیادی داریم که با این مهم به انجام می رسد و باعث و منشاء بسیاری از اتفاقات مبارک در حوزه های مختلف خواهد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2024-02-14 19:39

افزودن دیدگاه جدید