کد مطلب: 

290513

رهبر معظم انقلاب: نمایشگاه توانمندی‌های تولید داخلی، نمونه‌ای از اقتدار علمی کشور است

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر انقلاب اسلامی در حضور جمعی از تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی کشور درباره بازدید از نمایشگاه توانمندی های تولیدات داخل فرمودند: نمایشگاهی که ما توفیق پیدا کردیم دیدیم، نمایشگاه بسیار شوق‌آور و برجسته‌ای بود، تصور می‌کنم که می‌توانیم این نمایشگاه را نمونه‌ای از نمایش اقتدار علمی و فناوری کشور معرفی کنیم.
رهبر معظم انقلاب: نمایشگاه توانمندی‌های تولید داخلی، نمونه‌ای از اقتدار علمی کشور است

به گزارش سیتنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح و بعد از ظهر دیروز (دوشنبه 9 بهمن ماه) به مدت چهار ساعت از نمایشگاه توانمندی‌های تولیدات داخل در محل حسینیه امام خمینی(ره) بازدید کردند.

در این نمایشگاه با محوریت شرکت های دانش بنیان و زنجیره تامین تولید برپا شده بود، شرکت‌های دانش بنیان در بخش‌های «ارتباطات و فناوری اطلاعات و ساخت ماهواره»، «انرژی»، «صنعت نفت و پتروشیمی»، «صنایع خودروسازی»، «معدن و صنایع معدنی و فلزی»، «صنایع غذایی و کشاورزی »، «تجهیزات پزشکی»، «صنایع دستی»، «حمل و نقل هوایی، دریایی، ریلی و زمینی»، «صنایع نساجی» و «مسکن و لوازم خانگی»آخرین دستاوردها و تولیدات خود را به نمایش گذاشته بودند.

شبکه ملی اطلاعات و تجهیزات مربوط به زیرساخت آن و هم‌چنین شرکت‌های مرتبط با ساخت ماهواره از جمله بخش‌های نمایشگاه بودند.

بنابه گزارش رسیده، عیسی زارع پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و تنی چند از معاونان این وزارتخانه و فعالان و شرکت های بخش خصوصی که در این بازدید حضور داشتند، گزارشاتی را از اقدامات و دستاوردهای این حوزه ارایه کردند و در مورد هر بخش توضیح دادند.

رهبر معظم انقلاب امروز (شنبه 10 بهمن ماه) در حضور جمعی از تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی کشور درباره بازدید از نمایشگاه توانمندی های تولیدات داخل فرمودند: نمایشگاهی که دیروز ما توفیق پیدا کردیم دیدیم، نمایشگاه بسیار شوق‌آور و برجسته‌ای بود. تصور می‌کنم که می‌توانیم این نمایشگاه دیروز را نمونه‌ای از نمایش اقتدار علمی و فناوری کشور معرفی کنیم.

ایشان ادامه دادند: آن حقیقتی که به طور روشن انسان آن را مشاهده می‌کند، این است که بنگاه‌های بخش خصوصی تولیدی کشور ما رشد چشمگیری داشتند. مهم‌ترین وظیفه دولت، بهبود فضای کسب و کار و برطرف کردن موانع آن است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 5
2024-01-30 14:15

افزودن دیدگاه جدید