کد مطلب: 

289868

تسهیل اتصال به سامانه مودیان با دستگاه‌های کارتخوان اندرویدی

سخنگوی سازمان امور مالیاتی کشور گفت: با استفاده از دستگاه‌های کارتخوان اندرویدی، بخشی از نگرانی های مودیان نوع یک و دو که برای وارد کردن اطلاعات خود با مشکل مواجه بودند، برطرف می ‌شود.
تسهیل اتصال به سامانه مودیان با دستگاه‌های کارتخوان اندرویدی

به گزارش سیتنا، مهدی موحدی بکنظر، اظهار داشت: در ارایه صورت‏حساب‏های الکترونیکی مالیاتی، مودیان در بخش نوع یک و نوع دو با مشکل مواجه بودند که برای رفع این مشکل سعی کرده ایم از طریق دستگاه‏های کارت‏خوان اندرویدی اطلاعات خریدهای نوع یک و دو را وارد سامانه کنیم.

وی افزود: این دستگاه‏های اندرویدی صرفا برای طلافروشان نیست؛ بلکه سایر اصناف هم که موظف به انجام تکالیف قانونی خود برای وارد کردن اطلاعات به سامانه مودیان مالیاتی هستند، از طریق این دستگاه‏های کارتخوان اندرویدی می توانند اقدام به ثبت اطلاعات خود کنند.

موحدی با بیان اینکه تمامی دستگاه‏های کارتخوان قابلیت آن را دارند که به روزرسانی شوند و سازمان امور مالیاتی هم تمهیدات خوبی برای این دستگاه‏ها درنظر گرفته است، خاطرنشان کرد: مودیان می توانند با مراجعه به سازمان امور مالیاتی و یا از طریق سامانه مودیان، این دستگاه‏ها را دریافت و انواع پشتیبانی ها در این زمینه را دریافت کنند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2024-01-13 09:13

افزودن دیدگاه جدید