کد مطلب: 

287602

تحریم‌ تبلیغات در ایکس به دلیل انتقاد ایلان ماسک از صهیونیست‌ها

به دنبال انتقاد صریح ایلان ماسک از صهیونیست‌ها، شرکت‌های دیزنی، اپل، IBM و برادران وارنرز، انتشار تبلیغات خود در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) که تحت مالکیت و مدیریت ایلان ماسک است را متوقف کردند.
تحریم‌ تبلیغات در ایکس به دلیل انتقاد ایلان ماسک از صهیونیست‌ها

به گزارش سیتنا در پی پست‌های اخیر ایلان ماسک که گفته بود «یهودیان علیه برخی از گروه‌های جامعه نفرت پراکنی می‌کنند و در عین حال از جهان می‌خواهند که از نفرت علیه آن‌ها دست بردارد» ، شرکت‌های دیزنی، اپل، IBM و برادران وارنرز، انتشار تبلیغات خود در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) که تحت مالکیت و مدیریت ایلان ماسک است را متوقف کردند.

به گزارش بلومبرگ، شرکت‌های Lionsgate، پارامونت، Comcast / NBCUniversal، نیز از دیگر نام‌هایی هستند که تمام تبلیغات خود در این پلتفرم را به حالت تعلیق درآورده و ایکس را به نوعی تحریم کرده‌اند.

کمیسیون اروپا نیز با ارسال یک پیام داخلی به رهبران خود اعلام کرد که به‌دلیل «نگرانی‌های گسترده مربوط به انتشار اطلاعات نادرست»، تبلیغات خود در این پلتفرم را متوقف کرده است. کاخ سفید نیز به اقدامات ماسک واکنش منفی نشان داده است.

اپل به عنوان یکی از بزرگ‌ترین تبلیغ‌کنندگان در ایکس که معمولاً برای تبلیغ محصولات جدید خود از این پلتفرم کمک می‌گیرد، در صدر برندهایی است که تبلیغات خود را از ایکس خارج کرده‌ است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 3.3 (3 رای)
سیتنا 1
2023-11-18 16:17

افزودن دیدگاه جدید