کد مطلب: 

279535

ببینید| وزیر ارتباطات: مخابرات تعهد داد تا یک سوم از افزایش تعرفه را صرف مشکلات بازنشستگان کند

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، گفت:با اینکه امور داخلی شرکت مخابرات هیچ ربطی به وزارت ارتباطات ندارد ولی سال گذشته پیگیری کردیم و قرار شد یک‌سوم از افزایش تعرفه مخابرات صرف مشکلات داخلی خودشان برای بازنشستگان کنند که آقایان می‌گویند در حال پیگیری هستیم.
عیسی زارع پور

به گزارش سیتنا، عیسی زارع‌پور، در حاشیه جلسه هیات دولت امروز چهارشنبه سی‌ام فروردین ماه و در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی درباره اقدامات وزارت ارتباطات برای پاسخ به مطالبات بازنشستگان شرکت مخابرات ایران گفت: شرکت مخابرات ایران به بخش خصوصی واگذار شد است و امور داخلی آن هیچ ارتباطی به وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ندارد.

وی افزود: با وجود این ما پیگیر امور بازنشستگان این شرکت هستیم و در همین راستا مقرر شد که یک سوم از افزایش تعرفه تلفن های ثابت را صرف امورات داخلی و پرداخت مطالبات بازنشستگان کند.

زارع پور ادامه داد: سال گذشته دولت به شرطی با افزایش تعرفه تلفن های ثابت موافقت کرد که یک سوم از آن صرف مشکلات پرسنل و بازنشستگان مخابرات شود که مدیران شرکت مخابرات تعهد دادند و اعلام کرده اند که به این تعهد پایبند هستند.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات تصریح کرد: بر اساس گزارشی که روز گذشته از طرف مدیران شرکت مخابرات ایران ارایه شد تاکنون در 11 استان مطالبات بازنشستگان پرداخت شده است و بار دیگر این تعهد را داده اند که به زودی در مابقی استان ها نیز این تسویه ها انجام شود.

وی در خاتمه گفت: اگر چه رفع مشکل پرسنل و بازنشستگان شرکت مخابرات ایران جزو وظایف سهامداران عمده این شرکت است اما با این وجود ما نیز پیگیر هستیم و امیدواریم این مشکلات هر چه زودتر رفع شود.

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 3
2023-04-19 11:41

دیدگاه‌ها

تصویر Anonymous
اقای مدیر عامل مخابرات در جمع بازنشتگان قزوین گفت شما باید به ما در فشار بردولت برای پذیرش افزایش تعرفه ها کمک کنید تا مطالبات شما را پرداخت کنیم که جواب بازنشستگان این بود برای اهداف خودتان بازنشستگان را گروگان نگیرید . مخابرات توانست افزایش غیر قانونی تعرفه را به ملت تحمیل کند و به وزیر بی تجره وعده داد تا یک سوم پول ناشی از افرایش تعرفه را خرج مطالبات مغوقه کند . دیدیم و دیدید که این وعده عمل نشد و وزیر هم توان کنترل ندارد و فقط مطیع فرمایشات مافیای سهامدار بلوکی است که هرکاری دلش خواست میکند و امثال زارع پور هم کاره ای نیساند و فقط در حد یک مهره توجیه کننده کارائی دارند. از کوزه همان برون تراود که دراوست
ارسال شده توسط Anonymous در 03 ارديبهشت 02 - 20:37
تصویر Anonymous
اینکه فرمودند یازده استان بحشی از معوقات را پرداخت کرده اند صحیح است و استانهای کوچک مانند قم و سمننان آنهم پنجاه درصد که اگر مبلغ پرداخت شده را برای کل مطالبات کشور حساب کنیم میشود یک درصد معوقات پرداخت شده بنا براین تا 99 سال آینده بدهی های سال های ماقبل 400 تسویه میشود بعد هم تقسیط میفرمایند مطالبات400 الی 500 را
ارسال شده توسط Anonymous در 02 ارديبهشت 02 - 10:06
تصویر Anonymous
جناب آقای زارع پور چرا ربطی به شما نداره اگه تو یه مغازه کوچکی یه خلاف صورت بگیره همین دولت باید جوابگو باشه چرا به شما ربط نداره یا شما هیچی از قانون نمیدونید یا خودتونو می‌زنید از اون راه
ارسال شده توسط Anonymous در 30 فروردين 02 - 19:59

افزودن دیدگاه جدید