کد مطلب: 

278209

شماره 90 ماهنامه نسل چهارم منتشر شد؛ صنعت ارتباطات کشور در سالی که گذشت

شماره‌ 90 ماهنامه‌ "نسل چهارم" به دو زبان فارسی و انگلیسی، ویژه‌ اسفند ماه ۱۴۰۱ با نگاه ویژه به «صنعت ارتباطات کشور در سالی که گذشت» منتشر شد.
ماهنامه نسل چهارم

به گزارش سیتنا، نودمین شماره ماهنامه‌ "نسل چهارم" به دو زبان فارسی و انگلیسی، ویژه‌ اسفند ماه ۱۴۰۱ با نگاه ویژه به «صنعت ارتباطات کشور در سالی که گذشت» منتشر شد.

در سرمقاله این شماره از ماهنامه نسل چهارم دکتر داوود ادیب، رییس کانون هماهنگی فاوا، موضوع «حکمرانی داده؛ مگادایم نوظهور هزاره سوم» را مورد بررسی قرار گرفته است.

در گفت‌وگوی ویژه شماره 90 ماهنامه نسل چهارم، پای صحبت مدیرعامل شرکت مخابرات ایران نشستیم و پیرامون آنکه ICT زیربنای اصلی توسعه کشور است، تاکید کرد.

در گزارش ماه این شماره از ماهنامه نسل چهارم به موضوع «تاکید بر استفاده از ظرفیت‌ها و منابع کشور برای بومی‌سازی تار نوری » پرداخته شده است.

گزارش ویژه شماره 90 ماهنامه نسل چهارم به موضوع «تغییر رفتار کاربران در حوزه ارتباطات با اجرای طرح حداقل نگهداری تلفن ثابت» پرداخته است.

اپراتورها در سالی که گذشت، عنوان مهم دیگر این شماره از ماهنامه نسل چهارم است که در آن به عملکرد اپراتورهای ثابت و سیار کشور پرداخته شده است.

در تولید بومی شماره 90 ماهنامه نسل چهارم به موضوع «آمار سالانه پلتفرم شاد» پرداختیم.

همراه با بخش خصوصی این شماره از ماهنامه نسل چهارم به موضوع «آوا شرکت برگزیده و پیشرو در توسعه فناوری» پرداخته است.

سایر بخش‌های متنوع این شماره از ماهنامه مشتمل بر یک گام به جلو، کارآفرینان، ارز دیجیتال، خارج از گود، بازار، آنسوی مرزها و بخش انگلیسی می‌باشد که می‌توانید فایل پی‌دی‌اف را در ذیل ببینید.

صاحب امتیاز و مدیرمسوول این ماهنامه "مسعود فاتح"، رئیس شورای سیاست گذاری دکتر "مهدی ادیبان"، سردبیر "مونا ارشادی فر" و دبیر تحریریه "زهرا طاهری" می باشند.

پیوستاندازه
PDF icon شماره‌ 90 ماهنامه‌ "نسل چهارم"13.66 مگابایت

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 1
2023-03-09 11:04

افزودن دیدگاه جدید