کد مطلب: 

277412

تاکید وزیر ارتباطات بر لزوم پایداری شبکه اینترنت در روزهای پایانی سال

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، گفت: نظر به اینکه در پایان سال استفاده مردم از اینترنت بیشتر می‌شود، حتماً لازم است که همه پای‌کار باشند تا ضمن حفظ پایداری شبکه و حل مشکلات موجود، روز به روز بر کیفیت و سرعت ارتباطات در کشور افزوده شود.
تاکید وزیر ارتباطات بر لزوم پایداری شبکه اینترنت در روزهای پایانی سال

به گزارش سیتنا، عیسی زارع پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در جلسه بررسی کیفیت شبکه ارتباطی همراه و ثابت با حضور مدیران اپراتورهای تلفن همراه و شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات اینترنت ثابت (FCP)، گفت: همان‌طور که ریاست محترم جمهوری هم تأکید کردند با این حضور باشکوه مردم در راهپیمایی، وظیفه مسئولان در کشور سنگین‌تر شده است و باید در مسیر خدمت‌رسانی به مردم حداکثر تلاشمان را بکنیم.
زارع پور با بیان اینکه این مردم واقعاً بی‌نظیر هستند و باید قدردان صبر و نجابتشان بود و از آن باید به‌عنوان یک سرمایه حفاظت کرد، گفت: باید تلاش کنیم تا با ارتقا کیفیت و سرعت خدمات ارتباطی در کشور و بهبود تجربه کاربری‌ هموطنان، وظیفه خود در خدمت رسانی به مردم عزیزمان را ادا کنیم.
زارع پور در خاتمه گفت: هر ساله در پایان سال استفاده مردم از اینترنت بیشتر می‌شود و حتماً لازم است که همه پای‌کار باشند تا ضمن حفظ پایداری شبکه و حل مشکلات موجود، روز به روز بر کیفیت و سرعت ارتباطات در کشور بیفزاییم. بر همین اساس در هفته‌های آتی جلسات مشابه ای را برگزار خواهیم کرد تا به صورت اجرایی و عملیاتی روند حل مشکلات و ارتقا کیفیت زیرساختهای ارتباطی کشور را دنبال کنیم.
پیش از سخنان وزیر ارتباطات مدیران اپراتورهای تلفن همراه و شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات اینترنت ثابت (FCP) گزارشی از وضعیت فعلی شبکه ارتباطی خود ارائه دادند و سپس به تشریح برنامه‌های توسعه‌ای خود و مشکلات پیش رو پرداختند.

انتهای پیام
 

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2023-02-13 23:08

افزودن دیدگاه جدید