کد مطلب: 

276660

سلیمی، نماینده مجلس: قطع اینترنت در زمان برگزاری کنکور، ناشی از مدیریت نامناسب بود/ پیام رسان های خارجی‌ها به تعهدات‌شان عمل کنند

عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی، گفت: وزارت ارتباطات در زمان برگزاری کنکور ، اینترنت را قطع کرد و این ماجرا ناشی از مدیریت نامناسب است و عجیب‌تر آنکه با وجود این تمهیدات همچنان سوالات لو رفت.
علیرضا سلیمی

حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی در گفت‌وگو با سیتنا پیرامون ارزیابی وضعیت سرعت و کیفیت اینترنت، گفت: بر اساس وعده وزیر ارتباطات دسترسی مردم به اینترنت باید سهل و آسان گردد و این موضوع حق مردم است و ما نیز پیگیر آن هستیم.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس درخصوص قطعی اینترنت در زمان برگزاری کنکور سراسری، اظهار کرد: وزارت ارتباطات در زمان برگزاری کنکور اینترنت را قطع کرد و این ماجرا ناشی از مدیریت نامناسب است و عجیب‌تر آنکه با وجود این تمهیدات همچنان سوالات لو رفت و وزیر ارتباطات نیز در این راستا اعلام کرد که دیگر برای کنکور اینترنت را قطع نخواهند کرد.

سلیمی پیرامون امکان فعالیت پیام رسان های خارجی در ایران هم گفت: پیام رسان های خارجی‌ها در صورت تمایل برای ادامه فعالیت در ایران باید مالیات و بدهی خود را پرداخت و به تعهدات عمل کنند، همانطور که دسترسی مردم به شبکه‌های داخلی با سرعت و کیفیت مطلوب، حق آنها است، این موضوع نیز حق ملی مردم است و برخی از این موضوع آگاه نیستند و به سراغ بازی‌های سیاسی رفته‌اند.

وی، ادامه داد: متاسفانه برخی رسانه‌ها نیز عامل بی مزد و مواجب خارجی‌ها شده‌اند و این موضوع به زورگویی خارجی‌ها منجر شده است درحالی که نباید در مقابل آنها کوتاه آمد.

انتهای پیام

گفت‌وگو از فرزانه احمدی منش

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 1
2023-01-23 13:59

افزودن دیدگاه جدید