کد مطلب: 

275389

زارع‌پور: مرکز تماس ارتباط صاحبان کسب‌و‌کارهای اینترنتی با دولت راه‌اندازی شد

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: در ادامه اجرایی شدن مصوبات آیین‌نامه حمایت از کسب‌و‌کارهای اقتصاد دیجیتال، سایت و مرکز تماس مربوط به این طرح به عنوان پل ارتباطی میان صاحبان سکوهای مشمول، صاحبان کسب‌و‌کارهای فعال بر بستر سکوهای مشمول و کاربران مراجعه‌کننده به این سکوها با دولت راه‌اندازی شده است.
 عیسی زارع‌پور

به گزارش سرویس وبگردی سیتنا، عیسی زارع‌پور در یکی از پیام‌رسان‌های بومی نوشت:

در ادامه اجرایی شدن مصوبات آیین‌نامه حمایت از کسب و کارهای اقتصاد دیجیتال سایت و مرکز تماس مربوط به این طرح به عنوان پل ارتباطی میان صاحبان سکوهای مشمول، صاحبان کسب و کارهای فعال بر بستر سکوهای مشمول و کاربران مراجعه‌کننده به این سکوها با دولت راه‌اندازی شده است.

از این پس فعالان این حوزه می‌توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی www1649.ir و یا تماس با شماره ۱۶۴۹ از آخرین اطلاعات مربوط به سکوهای مشمول اجرای این طرح و حمایت‌های مختلفی که تکالیف دستگاه‌های اجرایی است مطلع شوند.

در سامانه مذکور امکان ثبت شکایات کاربران از سکوهای مشمول حمایت و یا حتی شکایت سکوها از دستگاه‌های اجرایی دارای تکلیف که در فرآیند اجرایی شدن مصوبه حمایت از کسب و کارهای اقتصاد دیجیتال کوتاهی کرده اند، پیش‌بینی شده است.

البته باید توجه داشت که اطلاعات و محتوای این سامانه به تدریج و با طی شدن فرایند اجرایی طرح حمایت از کسب و کارهای اقتصاد دیجیتال، غنی‌تر شده و در آینده نزدیک به مرجع تخصصی این حوزه تبدیل خواهد شد.

صاحبان کسب و کارهای فعال در فضای مجازی و کاربران آنها اطمینان خواهم داد وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و سایر دستگاه‌های دارای تکلیف در این طرح، تمام تلاش خود را در اجرای هر چه بهتر و دقیق‌تر این آیین‌نامه به کار خواهند بست.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 5
2022-12-20 09:45

افزودن دیدگاه جدید