کد مطلب: 

275212

مقام ارشد نصر کشور: صدمه‌ مسدودسازی اینستاگرام و واتس‌اپ به راحتی قابل‌ جبران نیست

سرپرست دبیرخانه سازمان نصر کشور، می‌گوید: صدمه‌ای که مسدودسازی اینستاگرام و واتس‌اپ به کسب‌و‌کارها زده به راحتی قابل‌ جبران نیست.
صادق فرامرزی

به گزارش خبرنگار سیتنا، صادق فرامرزی، عضو هیأت رئیسه و سرپرست دبیرخانه سازمان نصر کشور در نشست تریبون آزاد صنفی تشکل های حوزه فاوا از اجبار به استفاده از پلتفرم‌های داخلی انتقاد کرد.

فرامرزی در این نشست که به همت تشکل های سندیکای صنعت مخابرات ایران، اتحادیه صادرکنندگان صنعت مخابرات ایران و سازمان نظام صنفی رایانه‌ای تهران برگزار شد، گفت: صدمه‌ای که مسدودسازی اینستاگرام و واتس‌اپ به کسب‌و‌کارها زده به راحتی قابل‌ جبران نیست.

وی ادامه داد: واتس‌اپ تنها ابزار ارتباط ایرانی‌ها با خارج از کشور بود. اینستاگرام نیز در درجه اول ابزاری برای سرگرمی است که کسب‌وکارها با روش‌های بازاریابی از آن برای افزایش فروش خود استفاده می‌کردند.

او ادامه داد: نمی‌توان برای پلتفرمی مانند اینستاگرام یک جایگزین داخلی پیدا کرد و هیچ‌کس هم نمی‌تواند مسئولیت ابزار داخلی را قبول کند.

وی در پایان گفت: حاکمیت برای حل مشکلات ابتدا باید شرایط [دسترسی های اینترنتی] را به قبل از اتفاقات اخیر بازگرداند که البته همان هم مطلوب نبود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (2 رای)
سیتنا 5
2022-12-14 08:41

افزودن دیدگاه جدید