کد مطلب: 

270387

نماینده مجلس: اهدای اینترنت رایگان به اقشار ضعیف جامعه که دسترسی به اینترنت ندارند، توهین است!

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: وزیر ارتباطات عملا در دسترس نیست و در حالی که برخی از شهرهای و روستاهای کشور فاقد خدمات ارتباطی حداقلی هستند؛ در اقدامی توهین‌آمیز اعلام می‌کنند برای دهک‌های پایین اینترنت رایگان در نظر می‌گیرند، دهک‌های پایین جامعه کسانی هستند که دسترسی به اینترنت ندارند.
 فتح الله توسلی

به گزارش سیتنا، فتح الله توسلی در نشست علنی امروز (چهارشنبه 22 تیرماه) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور با  تبریک اعیاد قربان و غدیر خم به ملت شریف ایران گفت: حسبنا الله و نعم الوکیل، نعم المولا ونعم النصیر؛ در سوگندی که در ابتدای دوره نمایندگی، بنده و تمام وکلای خانه ملت در برابر قرآن مجید و تکیه بر شرف انسانی خود سوگند یاد کرد کردیم؛ تا با تکیه بر شرف انسانی خود همواره به حفظ حقوق ملت پایبند و از قانون اساسی اطاعت کنیم و در گفته‌ها نوشته‌ها و اظهار نظرها استقلال و تامین منافع کشور را  مد نظر قرار دهیم.

نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ در مجلس ادامه داد: نکاتی که عنوان می‌شود نه به معنای نادیده گرفتن تلاش دولت بلکه برای ثبت در تاریخ و تشریح و تدبین وضعیت است و یافتن درمان دردهایی است جامعه گرفتار آنها شده است؛ ضرورت دارد تمام کارگزاران دولت به ویژه دولت و مجلس چاره‌ای برای آن بیاندیشند که پوشاندن زخم چاره کار نیست و امکان دارد که به عفونت منجر شود. مولای متقیان علی(ع) به مالک اشتر تاکید می‌کند؛ ای مالک در کار کارگزاران خود بنگر و پس از آزمایش به کارشان کارگزارن شایسته را در میان گروهی بجوی که اهل تجربه و حیا هستند. پس در کارها تفکر و کاوش کن و پس اگر یکی از ایشان دست به خیانت گشود، به نسبتی که خیانت که کرده تنش را به تنبیه بیازارید و آنچه که کرده باز خواست کنید.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس بیان کرد: هیات رییس محترم  و ملت شریف ایران براساس گزارش رسمی معاونت نظارت مجلس در کمتر از یکساله گذشته و در اجلاسیه دوم مجلس در تاریخ هفت خرداد 1400 تا 15اردیبهشت 1401 بیش از 2143 تذکر کتبی و 1000تذکر شفاهی در صحن مجلس قرائت شده و حدود 2100 سوال از وزراکه به تفکیک مشخص و در سامانه ثبت شده است؛ البته تعدادی هم به ماه پایانی دولت قبل مربوط است. این آمارها تا حدودی شاخص بسیار مناسبی است برای که عملکرد کارگزارن سنجید شود.

توسلی در ادامه خطاب به رییس جمهور اظهار داشت: برخی از وزرای دولت جنابعالی نه تنها پاسخگوی مردم بلکه پاسخگوی منتخبان مردم نیز در مجلس نیستند و خود را تافته جدا بافته، و مجلس را محلی برای گرفتن رای اعتماد می دانند و دیگر هیچ.

نماینده مردم همدان با اشاره به عدم دسترسی به وزیر ارتباطات گفت: ایشان عملا در دسترس نیستند، در حالیکه بعضی از شهرستان ها و روستاهای کشور از جمله مناطقی از حوزه انتخابیه بنده فاقد خدمات حداقلی ارتباطی هستند، هم ایشان و هم شرکت مخابرات از دسترس خارج هستند و به جای حل مشکلات اساسی و انجام وظایف خود در اقدامی توهین آمیز اعلام می‌کنند؛ برای دهک‌های پایین جامعه اینترنت رایگان در نظر می‌گیریم ،دهک های پایین جامعه کسانی هستند که به هیچ عنوان به اینترنت دسترسی ندارند و نتیجه یک سال پیگیری بنده و همکارانم پاسخی در بر نداشته است.

انتهای پیام

 

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2022-07-13 15:23

افزودن دیدگاه جدید