کد مطلب: 

269472

برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه، عمومی عادی به‌طور فوق‌العاده و عمومی فوق‌العاده همراه اول

مجامع «عمومی عادی سالیانه»، «عمومی عادی به طور فوق العاده» و «عمومی فوق العاده» صاحبان سهام شرکت همراه اول، در سالن خلیج فارس پژوهشگاه نیرو، در حال برگزاری است.
همراه اول

به گزارش خبرنگار سیتنا، مجامع «عمومی عادی سالیانه»، «عمومی عادی به طور فوق العاده» و «عمومی فوق العاده» صاحبان سهام شرکت همراه اول، امروز 22 خردادماه 1400، در سالن خلیج فارس پژوهشگاه نیرو، در حال برگزاری است.

استماع گزارش هیأت مدیره درباره عملکرد سال مالی منتهی به ۱۴۰۰/۱۲/۲۹، استماع گزارش حسابرس و بازرس قانونی شرکت، بررسی و تصویب ترازنامه و حساب سود و زیان سال مالی منتهی به ۱۴۰۰/١۲/۲۹، اتخاذ تصمیم درباره میزان سود تقسیمی، تعیین حسابرس و بازرس قانونی شرکت، انتخاب روزنامه کثیرالانتشار جهت درج آگهی های مجامع شرکت و همچنین سایر مواردی که در صلاحیت «مجمع عمومی عادی سالیانه» باشد، از موارد دستور جلسه ذکر شده است.

«مجمع عمومی عادی بطور فوق العاده» همراه اول نیز از ساعت ۱۱ به تعیین اعضای حقوقی هیأت مدیره خواهد پرداخت.

همچنین «مجمع عمومی فوق العاده» این شرکت بورسی نیز از ساعت ۱۱:۳۰ به اصلاح ماده ۱۹ اساسنامه و سایر مواردی که در صلاحیت تصمیم گیری مجمع عمومی فوق العاده است، می پردازد.

علی بقایی رئیس هیأت مدیره همراه اول و رئیس مجمع این اپراتور در این مراسم، گفت: همراه اول در سال گذشته رویکردی بومی محور داشته و سعی کرده از استارت‌آپ‌ها و شرکت‌های دانش بنیان حمایت کند و به ارائه سرویس‌های دیجیتال بپردازد.

وی، ادامه داد: در سال گذشته همراه اول تلاش بسیاری برای گسترش شبکه خود داشته است.

اخبار تکمیلی از این مراسم توسط خبرنگار سیتنا اطلاع رسانی می‌شود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 3
2022-06-12 09:58

افزودن دیدگاه جدید