کد مطلب: 

268168

ببینید| اینترنت ماهواره‌ای استارلینک در داخل هواپیماها عرضه خواهد شد

اسپیس‌اکس اولین قرارداد نصب اینترنت ماهواره‌ای استارلینک روی هواپیما را با شرکت هواپیمایی امریکایی JSX امضا کرد و بر اساس این قرارداد تا 100 هواپیمای شرکت JSX می‌توانند از این اینترنت ماهواره‌ای در هنگام پرواز استفاده کنند و مسافران هواپیماهای این شرکت نیز می‌توانند از طریق وایفای، به صورت مجانی و بدون وارد کردن پسورد از آن بهره‌مند بشوند.
استارلینک

به گزارش سیتنا، شرکت SpaceX اولین قرارداد نصب اینترنت ماهواره ای استارلینک روی هواپیما را با شرکت هواپیمایی امریکایی JSX امضا کرد.

طبق این قرارداد تا 100 هواپیمای شرکت JSX می توانند از اینترنت ماهواره ای استارلینک در هنگام پرواز استفاده کنند و مسافران هواپیماهای این شرکت این امکان را دارند تا از طریق وایفای، به صورت مجانی و بدون نیاز به وارد کردن پسورد خاصی از آن بهره مند بشوند.

استارلینک یکی از سریعترین سرویس های اینترنتی است که در هواپیما می توان به آن دسترسی داشت و مسافران می توانند به اینترنتی با سرعتی نزدیک به اینترنت خانگی خود در هواپیما دست پیدا کنند.

نکته جالب دیگر این است که به دلیل نزدیکتر بودن دیش استارلینک در هواپیما در هنگام پرواز به ماهواره های استارلینک، اینترنت استارلینک در هواپیما احتمالا پینگ پایینتر و سرعت بالاتری در هواپیما نسبت به استارلینک در زمین خواهد داشت.

هواپیمایی JSX گفته منتظر مجوزهای قانونی برای ارائه این سرویس هست و احتمالا در فصل چهارم سال میلادی جاری اون رو برای مسافرانش عرضه خواهد کرد.

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2022-04-24 09:25

افزودن دیدگاه جدید