کد مطلب: 

266498

نبود جایگزین ایرانی برای پلتفرم‌های خارجی

عضو هیأت مدیره‌ی سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران با ابراز نگرانی از اجرایی شدن طرح صیانت، گفت: ما هیچ جایگزین ایرانی برای پلتفرم‌های خارجی نداریم و اصلا این‌ها قابل جایگزینی نیستند. اگر چنین نگاهی به این موضوع وجود داشته باشد، کاملا نگاه اشتباهی است و دغدغه‌های بسیار جدی در این خصوص وجود دارد.
نازنین دانشور

به گزارش سیتنا، نازنین دانشور عضو هیأت مدیره‌ی سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران و مدیرعامل تخفیفان و نت‌برگ گفت: سیستم‌ها و سرورهایی که ما استفاده می‌کنیم، یک نام و یک برند نیستند. به عنوان مثال گوگل که سرویس‎های مختلفی را ارائه می‌دهد، همگی در یک اکوسیستم قرار دارند و حیات و ممات بخش بسیار زیادی از کسب و کار ما به آن وابسته است.

عضو هیأت مدیره‌ی سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران ادامه داد: در کنار آن شبکه‌های اجتماعی از جمله اینستاگرام به عنوان یک ابزار اطلاع‌رسانی جدی برای ما تلقی می‌شود و به نظر می‌رسد برخی دوستان درک و فهم فنی جامعی نسبت به این فضا ندارند.

دانشور تأکید کرد: ما هیچ جایگزین ایرانی برای پلتفرم‌های خارجی نداریم و اصلا این‌ها قابل جایگزینی نیستند. اگر چنین نگاهی به این موضوع وجود داشته باشد، کاملا نگاه اشتباهی است و دغدغه‌های بسیار جدی در این خصوص وجود دارد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 5
2022-02-24 10:13

افزودن دیدگاه جدید