کد مطلب: 

265012

سلطانی: مخابرات استان کرمان به اهدافی که در سال ۱۴۰۰ برای آن پیش‌بینی شده، دست یافته است

مدیر عامل شرکت مخابرات گفت: مخابرات استان کرمان بنا به گزارش معاونت راهبردی شرکت مخابرات، رتبه چهارم در کل کشور را کسب کرده است و در همین راستا ساختمان معاونت شبکه و مدیریت مخابرات این استان به نام شهید حاج قاسم سلیمانی نام گذاری شد.
مهندس مجید سلطانی

به گزارش سیتنا، مهندس مجید سلطانی مدیر عامل شرکت مخابرات ایران در سفر خود به شهر کرمان، ضمن بررسی فعالیت های مخابرات منطقه کرمان و بررسی کیفیت رصد و پایش برنامه ها، ساختمان معاونت شبکه و مدیریت مخابرات شهرستان کرمان را به نام شهید حاج قاسم سلیمانی نام گذاری کرد.

مدیر عامل شرکت مخابرات ایران یادآور شد: مخابرات استان کرمان بنا به گزارش معاونت راهبردی شرکت مخابرات ایران رتبه چهارم در کل کشور را کسب کرده است.

وی تاکید کرد: استان کرمان با توجه به تمامی محدودیت‌هایی که در دسترسی به منابع دارد توانسته است به اهدافی که در سال ۱۴۰۰ برای آن پیش‌بینی شده است دست یابد و در جایگاه خوبی قرار گیرد.

مهندس سلطانی در رابطه با توسعه مخابرات ایران عنوان کرد: مخابرات ایران از نیروی انسانی متخصصی برخوردار است و اگر منابع مخابرات تامین شود، مشکلی برای پیشرفت و توسعه ندارد و قطعا به نقطه اوج خود بازخواهد گشت.

همچنین در جلسه استانی مدیرعامل شرکت مخابرات ایران که با مدیران ستاد شرکت مخابرات ایران و مدیران شرکت مخابرات منطقه کرمان برگزار شد، مهندس سلطانی مدیرعامل شرکت مخابرات ایران هدف از سفر به استان کرمان را دیدار نزدیک با همکاران و ایجاد همدلی با ایشان و رسیدگی به مشکلات شهرستان ها و آشنایی با کارهایی که توسط مدیران در شهرستانها انجام می شود بیان کرد.

دکتر نبی زاده معاون راهبرد و توسعه شرکت مخابرات ایران نیز در این جلسه خلاصه ای از عملکرداستان کرمان در سال‌های گذشته و سال جاری ارائه کرد.

مهندس حسینی مدیر مخابرات منطقه کرمان توضیحاتی در خصوص نقاط قوت و ضعف شرکت مخابرات کرمان در سال جاری و سال های گذشته و وصول مطالبات این شرکت در خصوص گزارش های بیان شده درجلسه ارائه داد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (2 رای)
سیتنا 5
2022-01-05 10:22

افزودن دیدگاه جدید