کد مطلب: 

288615

حفاری‌ فیبرنوری در کرمان اواخر آذرماه به‌ پایان می‌رسد

شهردار کرمان در پاسخ به برخی گلایه‌ها پیرامون حفاری فیبرنوری در این شهر، گفت: حفاری‌ فیبرنوری تا اواخر آذرماه به‌ پایان می‌رسد و پیمانکار ظرف ۲۰ روز پس از حفاری موظف به آسفالت معابر است.
حفاری‌ فیبرنوری در کرمان اواخر آذرماه به‌ پایان می‌رسد

به گزارش سیتنا به نقل از روابط عمومی شهرداری کرمان، سعید شعرباف به انعقاد قرارداد سرمایه‌گذاری مشترک بین شهرداری و شرکت های‌وب به‌منظور اجرای فیبرنوری در شهر کرمان اشاره و اظهار کرد: طبق این قرارداد حدود ۴۰۰ کیلومتر مسیر فیبر نوری در شهر کرمان در حال حفاری است.

وی زمان لازم برای نشست حفاری‌ها را بین ۱۵ تا ۲۱ روز اعلام کرد و افزود: بعد از گذشت این زمان حفاری‌ها توسط پیمانکار ترمیم می‌شود.

شهردار کرمان با تأکید بر اینکه پیمانکار بخش خصوصی متعهد است نقاط آسیب‌دیده ناشی از اجرای پروژه فیبر نوری را آسفالت کند، گفت: مشکلی برای تأمین آسفالت و ترمیم حفاری‌ها وجود ندارد و در زمان اعلام‌شده اجرا می‌شود.

شعرباف به گلایه برخی از شهروندان نسبت به وضعیت موجود اشاره کرد و افزود: این پروژه از اتفاقات خوب شهر کرمان است و انصافاً کار با سرعت خوبی پیش رفته است؛ لذا از شهروندان می‌خواهیم تا انتهای پروژه حوصله کنند.

وی با بیان اینکه به‌صورت عادی این فرایند دو ماه زمان می‌برد، از حجم بالای کار و اجرای کار شبانه خبر داد و گفت: اصرار داریم قبل از شروع دی کار پایان به پایان رسیده باشد.

شهردار کرمان افزود: برای جلوگیری از گردوخاک، مسیرهای حفاری از طرف نیروهای شهرداری، آب‌پاشی و اطراف آن به‌صورت مرتب نظافت می‌شود.

وی در ادامه از شهروندان به‌ویژه افراد پیاده، دوچرخه‌سواران و موتورسواران خواست برای عبور و مرور در بعضی نقاط تازه‌حفاری‌شده دقت لازم را داشته باشند تا دچار حادثه نشوند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2023-12-11 16:11

افزودن دیدگاه جدید