کد مطلب: 

264390

شکایت از کیفیت خدمات اپراتورهای ثابت و همراه؛ صدرنشین پیامک‌های ارسالی مردم به وزیر ارتباطات

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، گفت: یکی از راه‌های ارتباطی مستقیم من با عموم مردم، استفاده از پیامک بود که در ۱۰۰ روز گذشته، قریب به ده هزار پیامک از هموطنان دریافت کردم و 20 درصد از این شکایات از کیفیت خدمات اپراتورهای ثابت و همراه، بوده است.
عیسی زارع‌پور

به گزارش سیتنا، عیسی زارع پور در پستی اینستاگرامی آورده است:

از شروع مسئولیتم در وزارت ارتباطات، یکی از راه‌های ارتباطی مستقیم با عموم مردم، استفاده از پیامک بود که در ۱۰۰ روز گذشته، قریب به ده هزار نفر از هموطنان عزیزم از طریق شماره تلفن اعلام شده (09122996321) نظرات، مشکلات و دغدغه های خود را با من در میان گذاشتند.

موارد مرتبط با وزارت ارتباطات را برای پیگیری به بخش‌های ذیربط ارجاع دادم و به همکاران تاکید کردم که نتیجه اقدامات انجام شده را به اطلاع ارسال‌کنندگان پیام برسانند.

شکایت از کیفیت خدمات اپراتورهای ثابت و همراه، مشکلات کارکنان شرکت ملی پست و شرکت مخابرات ایران و مشکل دسترسی به اینترنت در برخی روستاها بیشترین تعداد پیامها را به خود اختصاص داده است.

به امید روزی که همه پیام‌های وارده فقط گپ و گفت و احوالپرسی باشد و هیچ مشکلی در کشور وجود نداشته باشد.

زارع پور

گفتنی است؛ تعداد پیامک‌های دریافتی و درخواستی مردمی از وزیر ارتباطات 9562 است که 18 درصد آنها گپ‌وگفت صمیمی، 17 درصد درخواست اشتغال، 20 درصد شکایت از اپراتورها، 16 درصد درخواست توسعه پوشش اینترنت و ارتقا کیفیت در روستاها، 13 درصد انتقاد و شکایت مردم از خدمات پست و درخواست های پرسنل و ... می باشد.

زارع پور

همچنین در تصویر دیگری در پست اینستاگرامی وزیر ارتباطات نشان می دهد که ۲۰ درصد پیام‌های ارسال شده به وزیر شکایت از اپراتورها است. از این میزان ۴۰ درصد متعلق به مخابرات، ۳۰ درصد همراه اول، ۲۵ درصد ایرانسل و ۵ درصد سایر (صبانت، شاتل، های‌وب و... و.) اپراتورها هستند.

اهم موضوعات مربوط به مخابرات نیز به ترتیب عدم واگذاری تلفن ثابت، عدم تضمین کیفیت سرویس، قطع تلفن ثابت، عدم تامین کابل سرقت شده و تاخیر در راه‌اندازی سرویس اینترنت است.

زارع پور

درخواست توسعه پوشش اینترنت و ارتقاء کیفیت در روستاها، ۱۶ درصد شکایات را به خودش اختصاص داده که جزییات این موضوع‌های شکایت هم شامل ۸۵ درصد اینترنت و پوشش همراه روستایی، ۵ درصد پوشش جاده‌ای، تلفن ثابت روستایی و همچنین پوشش ارتباطات شهری است.

زارع پور

۱۳ درصد مشکلاتی که در این مدت به وزیر ارتباطات اعلام شده است شکایت مردم از خدمات پست و درخواست‌های کارمندان این شرکت بوده که عمده مشکل‌ آنها هم رفع مشکل منابع انسانی از قبیل افزایش حقوق، رفع مشکل نیروهای شرکتی، تبدیل وضعیت اعمال ضریب مناطق مرزنشین، مفقود شدن بسته‌های مرسوله و تاخیر در رسیدن بسته‌های مرسوله است.

زارع پور

شکایات دیگر مرتبط با پست، شکایت از بانک زیرمجموعه این شرکت یعنی پست بانک با ۲ درصد است که موضوع‌های مورد شکایت، درخواست تهسیلات، بخشودگی تسهیلات و بخشودگی سود و جریم دیرکرد تسهیلات دریافتی بودند.

در نهایت در این بخش ۲ درصد شکایت هم از عملکرد همکاران است که موضوع شکایت‌ها هم نارضایتی از مدیران پست، تخلف در پست بانک بعضی استان‌ها و نارضایتی از عملکرد مدیران سایر حوزه‌ها است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 3
2021-12-16 11:12

افزودن دیدگاه جدید