کد مطلب: 

256961

رشد انفجاری دوج کوین همزمان برنامه‌ی تلویزیونی‌ ۱۸ اردیبهشت‌ ایلان ماسک؟!

ایلان ماسک شنبه هفته‌ی اتی ۸ می (۱۸ اردیبهشت) مجری برنامه‌ی تلویزیونی SNL خواهد بود که احتمال می‌رود با صحبت‌هایش در این برنامه پیرامون دوج‌کوین باعث رشد انفجاری قیمت این رمز ارز شود.
رشد انفجاری دوج کوین همزمان برنامه‌ی تلویزیونی‌ ۱۸ اردیبهشت‌ ایلان ماسک؟!

به گزارش خبرنگار سیتنا، ایلان ماسک مالک شرکت‌های تسلا و اسپیس ایکس که توئیت‌های جنجالی اخیرش پیرامون برخی رمزارزها باعث رشد قابل توجه قیمت انها در بازار ارزهای دیجیتال شده است، شنبه هفته‌ی اتی ۸ می (۱۸ اردیبهشت) مجری برنامه‌ی تلویزیونی SNL خواهد بود که احتمال می‌رود با صحبت‌هایش در این برنامه پیرامون دوج‌کوین باعث رشد انفجاری قیمت این رمز ارز شود.

اخیرا صفحه‌ی رسمی برنامه‌ی Saturday Night Live توییتی منتشر کرد که طبق آن، ایلان ماسک ۸ می (۱۸ اردیبهشت ماه) مجری گری  این برنامه را به عهده خواهد داشت. مایلی سایرس مهمان دیگر برنامه خواهد بود و برخی از آهنگ‌های خود را به‌صورت زنده اجرا خواهد کرد.

مدیرعامل تسلا تأیید کرده بود که شنبه آینده در برنامه تلویزیونی مشهور Saturday Night Live حضور خواهد داشت و موضوع آن نیز در مورد ارز دیجیتال دوج کوین خواهد بود و یک بخش کمدی درباره دوج کوین (DOGE) پخش خواهد شد.

پیشتر، ایلان ماسک خود را «پدر دوج‌کوین» خوانده و اظهار امیدواری کرده بود که این رمزارز «وجه رایج فضای مجازی» شود، اما قابلیت بالقوه دوج‌کوین برای خرید و فروش کالا به علت فناوری مرتبط با آن تضعیف شده است.

انتهای پیام

 

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 4.3 (3 رای)
سیتنا 1
2021-05-06 13:51

افزودن دیدگاه جدید