کد مطلب: 

256262

صندوق نوآوری و شکوفایی از شرکت‌های دانش‌بنیان در بازار سوریه حمایت می‌کند

معاون توسعه صندوق نوآوری و شکوفایی، گفت: صندوق نوآوری بر اساس وظایف خود از شرکت‌های دانش‌بنیان برای حضور در بازارهای صادراتی و عرضه محصولات و خدمات دانش‌بنیان حمایت می‌کند.
صندوق نوآوری و شکوفایی از شرکت‌های دانش‌بنیان در بازار سوریه حمایت می‌کند

به گزارش سیتنا، پاویون شرکت‌های دانش‌بنیان فعال در حوزه‌های ساختمان، انرژی، سرمایشی و گرمایشی و ماشین‌آلات صنعتی در نمایشگاه بین‌المللی 1*4 سوریه از تاریخ 3 لغایت 7 خرداد ماه سال جاری با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی در مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی شهر دمشق برپا می‌شود.

دکتر سیاوش ملکی‌فر، گفت: صندوق نوآوری بر اساس وظایف خود از شرکت‌های دانش‌بنیان برای حضور در بازارهای صادراتی و عرضه محصولات و خدمات دانش‌بنیان حمایت می‌کند.

وی ادامه داد: پیش از این با حمایت صندوق نوآوری شرکت‌های دانش‌بنیان در نمایشگاه بازسازی سوریه در سال 1398 حضور یافتند و استقبال گسترده از این نمایشگاه، منجر به همکاری میان شرکت‌های دانش‌بنیان با شرکت‌های سوری و شناخت بیشتر از بازار سوریه شد. علاوه بر این اعزام هیأت تجاری و افتتاح نمایشگاه دائمی و پایگاه صادراتی ایران در سوریه بستر مناسب‌تر فعالیت شرکت‌های دانش‌بنیان ایرانی در سوریه را ایجاد خواهد کرد.

معاون توسعه صندوق نوآوری و شکوفایی، سوریه را بازار بالقوه محصولات تولیدی و خدمات شرکت‌های دانش‌بنیان ایرانی عنوان کرد و گفت: هدف صندوق نوآوری کمک به شرکت‌ها و بالفعل کردن این ظرفیت‌ها است. در ادامه فرآیند حمایت از شرکت‌ها برای ورود به این بازار، پاویون شرکت‌های دانش‌بنیان فعال در حوزه‌های ساختمان، انرژی، سرمایشی و گرمایشی و ماشین‌آلات صنعتی در نمایشگاه بین‌المللی 1*4 سوریه از تاریخ 3 لغایت 7 خرداد ماه سال جاری در مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی شهر دمشق برپا می‌شود.

بر اساس این گزارش، شرکت‌های دانش‌بنیان علاقمند به حضور در پاویون ایران در نمایشگاه بین‌المللی 1*4 سوریه می‌توانند تا تاریخ 5 اردیبهشت 1400 از طریق سامانه غزال به آدرس ghazal.inif.ir ثبت‌نام کنند و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با کارگزار صندوق نوآوری و شکوفایی به شماره 5-88540252 تماس حاصل کنند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 3
2021-04-13 14:16

افزودن دیدگاه جدید