کد مطلب: 

255844

حل مسائل و مشکلات مردم، اولویت سیاست‌های مدیریت شرکت مخابرات ایران

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، گفت: حل مسائل و مشکلات مردم در اولویت سیاست‌های مدیریت شرکت است و همه مدیران باید تا جایی که قانون اجازه می‌دهد از هیچ کوششی برای حل مشکلات مختلف مردم کوتاهی نکنند.
حل مسائل و مشکلات مردم، اولویت سیاست‌های مدیریت شرکت مخابرات ایران

به گزارش سیتنا، مهندس سلطانی در این سفر که هشتم فروردین ماه 1400 با همراهی تعدادی از مدیران ارشد شرکت مخابرات ایران و مهندس اصغرپور مدیر منطقه مازندران صورت گرفت ، با حضور و بازدید میدانی از واحدهای ۱۱۸، سالن دستگاه، امور مشترکین و سامانه ۲۰۱۱۷ ومراکز مخابراتی منطقه مازندران ، ضمن تبریک سال نو،نحوه خدمت رسانی به مشتریان و راهکارهای افزایش کیفیت سرویسهای مخابراتی را مورد بررسی قرار داد.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران همچنین در جلسه ی ویدئو کنفرانس با تاکید به حمایت از استانها به ضرورت داشتن اختیارات در مناطق اشاره کرد و گفت: با برنامه‌ریزی در این راستا، با تغییر روش ها و ساختار و همچنین اختیارات کارساز تلاش می‌کنیم که خدمت‌رسانی مطلوبی به مردم داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه باید از همفکری مناطق در سال 1400 بیشتر استفاده کنیم افزود: حل مسائل و مشکلات مردم در اولویت سیاست‌های مدیریت شرکت است و همه مدیران باید تا جایی که قانون اجازه می‌دهد از هیچ کوششی برای حل مشکلات مختلف مردم کوتاهی نکنند.

مهندس سلطانی با تاکید براستفاده از برنامه های کوتاه مدت جهت افزایش درآمد شرکت و کاهش هزینه هابه تشریح راهبرد این شرکت در سالجاری گفت : شرکت مخابرات ایران پتانسیل و توانایی بالایی برای رشد و تعالی دارد ، باید با استفاده از یک استراتژی مناسب و پویا، و همچنین تلاش موثر از پتانسیل موجود استفاده کنیم و درآمد شرکت را بالا ببریم تا هم شرکت را به هدف تعیین شده برسانیم، هم پاسخگوی هزینه ها باشیم.

وی با تاکید برلزوم بهبود، جایگاه شرکت و تقویت برند گفت : تمامی مناطق به عنوان زنجیره اتصال تشکیل دهنده بدنه شرکت مخابرات ایران باید به هم کمک کنند تا بر تمام مشکلات فائق آییم.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، همچنین ضمن تشکر از زحمات مدیران و کارکنان منطقه مخابراتی مازندران افزود: برای توسعه بازار و ارتقاء جایگاه این منطقه مخابراتی باید ضمن دوری از هرگونه مسایل حاشیه ایی،ازتمامی امکانات، طرح‌های خلاقانه با تمرکز به نیاز مخاطبان مبتنی بر افزایش درآمد استفاده کرد که نیازمند یک برنامه عملیاتی کوتاه و بلند مدت در چهارچوپ اهداف شرکت مخابرات می باشد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 3.7 (3 رای)
سیتنا 3
2021-03-30 10:24

دیدگاه‌ها

تصویر علی حسینی مهندس فناوری اطلاعات
اگه حل مسائل مشکلات مردم براتون مهمه پهنای باند adsl شهرک مهرگان مشهد مقدس استان خراسان رضوی ضعیفه و نیاز به ارتقا داره اگه میشه این مشکل رو حل و برطرف کنید تجهیزات کافوها نیاز به ارتقا داره تجهیزات کافو ها رو ارتقا بدید جناب مهندس سلطانی ازتون عاجزانه خواهش میکنم این مشکلات رو حل و برطرف کنید مدیریت سایت ستینا ازتون عاجزانه خواهش میکنم این پیغام منو به دست مهندس سلطانی برسانید مخابرات استان خراسان رضوی شهر مشهد اصلاٌ پاسخگوی ما مردم و مشترکین نیستن گوش شون بدهکار نیست من خودم دانشجو و مهندسم به خدا این وضع اینترنت اصلاٌ درست نیست کافو های این منطقه قابلیت ارتقا به vdsl راهم دارند ولی مخابرات مشهد دل به کار نمیدهد اگر vdsl امکان پذیر نیست adsl را ارتقا دهید
ارسال شده توسط علی حسینی مهندس فناوری اطلاعات در 10 فروردين 00 - 12:00

افزودن دیدگاه جدید