کد مطلب: 

234688
در پی طرح موضوع لزوم برخورد جدی با کلاهبرداری‌ها و پایان وس توسط آذری جهرمی؛

باستانی: طرح ابعاد موضوع توسط آذری جهرمی در مجلس، امکان بررسی بیشتر توسط نمایندگان را فراهم می‌کند/ حسینی‌کیا: باید دست کسی که قدمی در مسیر شفاف سازی بردارد را بوسید/ وزیر ارتباطات به شفاف سازی‌ها شتاب بیشتری دهد

در پی طرح موصوع مقابله‌ی وزیر ارتباطات با کلاهبرداری‌ها و پایان دادن به خدمات ارزش افزوده (وس)، سعید باستانی می‌گوید: انتظار داریم آقای جهرمی این گونه مسائل را در کمیسیون هم مطرح کنند تا نمایندگان هم این موارد را مورد بررسی قرار دهند؛ در همین حال جواد حسینی‌کیا با استقبال از شفاف سازی، می‌گوید: کارهای خوبی برای شفاف سازی در وزارت ارتباطات انجام شده است، که انتظار می‌رود با حضور آقای آذری جهرمی شتاب بیشتری بگیرد.
سخنگوی کمیسیون صنایع: طرح موضوع توسط آذری جهرمی در مجلس امکان ورود نمایندگان به موضوع را فراهم می‌کند/ دبیر کمیسیون صنایع: باید دست کسی که قدمی در مسیر شفاف سازی بردارد را بوسید/ وزیر ارتباطات به شفاف سازی‌ها شتاب بیشتری دهد

دکتر سعید باستانی، سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار سیتنا در خصوص هجمه‌های اخیر به وزارت ارتباطات در مقابله با پایان دادن به کلاهبرداری‌ها و قطع سرویس‌های ارزش افزوده، گفت: به عنوان مجلس و نماینده‌ی مردم انتظار داریم آقای جهرمی به عنوان وزیری که مستقیم با کمیسیون ما مرتبط است ابعتد مختلف این مسائل را در کمیسیون که نمایندگان مردم هستند مطرح کنند تا نمایندگان هم این موارد را بررسی کنند.

وی، ادامه داد: به عنوان نمایندگان مردم وظیفه داریم؛ موارد مرتبط با اپراتورها، مصرف کننده‌ها و تولید کننده‌ها را بررسی کنیم و به مشکلات آنها بپردازیم.

عضو هیات رییسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس، اظهار کرد: این موارد باید در سطح کمیسیون‌های تخصصی توضیح داده شود تا ما نیز نظراتمان را اعلام کنیم.

باید دست کسی که قدمی در شفاف سازی بردارد را بوسید

حجت‌الاسلام سیدجواد حسینی‌کیا، دبیر دوم کمیسیون صنایع و معادن مجلس هم در گفت‌وگو با سیتنا پیرامون شفاف سازی وزیر ارتباطات در برخورد با برخی کلاهبرداری‌ها در حوزه‌‌هایی مانند سرویس‌های ارزش افزوده، گفت: باید دست هر کسی که بتواند قدمی در شفاف سازی بردارد را بوسید. ملت هم امروز از دولت شفاف، نماینده‌ی شفاف و قوه قضائیه شفاف حمایت خواهند کرد.

وی تاکید کرد: در همین راستا همه باید دست در دست هم دهیم و کمک کنیم که یک اتاق شیشه‌ای به وجود بیاید و مردم ببینند که نمایندگان، دولت و دستگاه قضا، همه و همه چگونه رفتار می کنند و این موضوع می‌تواند اعتماد مردم را به همراه داشته باشد.

حسینی‌کیا، تاکید کرد: اصرار مجلس بر این است که شفاف سازی هر چه زودتر انجام شود و مجلس اصرار دارد که این شفاف سازی در تمام عرصه‌ها انجام شود.

وی در عین حال خاطرنشان کرد: کارهای خوبی برای شفاف سازی در وزارت ارتباطات انجام شده است، ولی کافی نیست و باید ادامه پیدا کند و انتظار می‌رود با حضور آقای آذری جهرمی این شفاف سازی، شتاب بیشتری بگیرد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2019-09-30 17:40

افزودن دیدگاه جدید