کد مطلب: 

229935

امنیت سایبری و اقتصادی، مهمترین مولفه های رشد کسب‌وکارهای اینترنتی است

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان، با اشاره به رشد کسب و کارهای نوپا، گفت: ایجاد امنیت سایبری و اقتصادی، رشد کسب و کارها را در پی دارد.
امنیت سایبری و اقتصادی، مهمترین مولفه های رشد کسب‌وکارهای اینترنتی است

به گزارش سیتنا، محمد احمدی، یکی از اساسی ترین چالش های پیش رو در توسعه کسب و کارهای نو را بحث سایبری و اقتصادی است.

وی با اشاره به رشد و توسعه استارتاپ ها و کسب و کارهای نوپا، تصریح کرد: از اقدامات مهم و اساسی در دستیابی به اهداف سند چشم انداز، بهبود فضای کسب و کار و رقابتی کردن آن در کشور است.

رییس شورای مدیران ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان، در خصوص گسترش روز افزون کسب و کارهای اینترنتی در سطح جهان اظهار کرد: کسب و کارهای اینترنتی در بازار رو به گسترش هستند، کسب و کارهای مذکور با پیدایش و توسعه فضای مجازی به عنوان یکی از سریع ترین کسب و کارها از نظر تعداد، سود و حجم در عرصه تجارت جهانی مطرح بوده و مباحثی از قبیل بازاریابی، خرید و فروش، ارتباط با مشتریان، خدمات پس از فروش، همکاری با سرمایه گذاران و... را شامل می شود.

وی ادامه داد: ایجاد و توسعه این کسب و کارها سیاستی مهم در ایجاد مشاغل جدید، تسریع در بهبود اوضاع اقتصادی و رشد کشورها به شمار می‌رود، از طرفی امروزه بسیاری از شرکت ها و سازمان‌های موفق در سطح جهان دریافته‌اند که امنیت سایبری در کنار امنیت اقتصادی باید به عنوان ابزارهای قدرتمند زمینه ساز کسب و کارها باشند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2019-06-15 12:04

افزودن دیدگاه جدید