کد مطلب: 

228144

سرویس عملیاتی اینترنت اشیاء با استفاده از ماژول NB-IoT راه‌اندازی شد

سرویس عملیاتی اینترنت اشیاء با استفاده از ماژول NB-IoT شرکت دانش بنیان اتصال صنعت میانه (ESM) راه اندازی شد.
سرویس عملیاتی اینترنت اشیاء با استفاده از ماژول NB-IoT راه‌اندازی شد

به گزارش خبرنگار سیتنا، در بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی تهران، کنتور گازی به نمایش درمی‌آید که با استفاده از ماژول مخابراتی NB-IoT شرکت دانش بنیان اتصال صنعت میانه، هوشمند شده است و به صورت عملیاتی بر بستر اپراتور ایرانسل در حال دریافت و ارسال اطلاعات است.

با توجه به ویژگیهای این تکنولوژی (NB-IoT) و مصرف کم باتری در این فناوری، تجهیزات هوشمند قادر خواهند بود سال‌ها اطلاعات مربوطه و مورد نیاز را بدون نیاز به تعویض باتری ارسال نمایند و با توجه به  گیرندگی بالا در این فناوری، اطلاعات از محل‌های مختلف مانند پارکینگ‌ها و زیرزمین‌ها نیز به راحتی قابل دریافت و ارسال است.

گفتنی است؛ ماژول NB-IoT  ذکر شده در کنتورهای آب و برق نیز مشابه کنتور گاز موجود توسط شرکت اتصال صنعت میانه  پیاده سازی و آماده ارائه می‌باشد.

در همین راستا، مهندس محسن ابویی مهریزی، رئیس هیات مدیره‌ی شرکت اتصال صنعت میانه به خبرنگار سیتنا، گفت: با توجه به دانش فنی موجود در زمینه‌ی NB-IoT  و بومی شدن این تکنولوژی در سطح ماژول، شرکت ESM آمادگی دارد علاوه بر تامین سخت افزار ماژول، شرکت‌هایی که علاقه مند به هوشمند سازی محصولاتشان هستند را یاری نماید.

وی خاطرنشان کرد: این پشتیبانی شامل تامین سخت افزار ، برنامه ریزی مغز افزار و پشتیبانی تا هوشمند سازی کامل محصول می‌باشد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2019-05-02 18:09

افزودن دیدگاه جدید