کد مطلب: 

200385

خرید تجهیزات و اجرای پروژه های IPNI و POTN در شرکت مخابرات ایران کلید خورد

عضو هیات مدیره شرکت مخابرات ایران، گفت: توسعه شبکه به سوی تمام IT و تمام IP کار بزرگی است که در تهران و سایر استان ها در حال اجراست و کمک و همیاری شرکت هُواوی را نیز به فال نیک می گیریم که توانست نخستین قرارداد را با ما امضا کند که نتایج مثبتش را به زودی می بینیم.
خرید تجهیزات و اجرای پروژه های IPNI و POTN در شرکت مخابرات ایران کلید خورد

به گزارش سیتنا، در راستای رسیدن به شبکه تمام IP در شرکت مخابرات ایران، دو پروژه IPNI و POTN ، در یک گردهمایی به صورت رسمی کلید خورد. به همین منظور کارگاه آموزشی توسط شرکت هواوی، با حضور مهندس تراکمه، عضو هیأت مدیره شرکت مخابرات ایران و مهندس خلیلی، مدیر امور شبکه این شرکت و جمعی از مدیران و کارشناسان شرکت مخابرات ایران و شرکت هُواوی در هتل اسپیناس تهران برگزار شد.

مهندس بابک تراکمه، در این گردهمایی و کارگاه آموزشی IPNI و POTN، با بیان اینکه امروز می توانیم با قدرت بگوییم کاری که در شبکه در حال انجام دادن آن هستیم، آینده شرکت مخابرات را تضمین می کند، گفت: با اجرای صحیح و بموقع دو مبحث IPNI و POTN شرکت به سمتی می رود که بتوانیم با یک شبکه تمام IT و تمام IP از هر نقطه کشور، سرویس مورد نیاز مشتریان را تأمین و تضمین کنیم.

عضو هیات مدیره شرکت مخابرات ایران، با اشاره به اینکه امروز دیگر همه کارکنان با مباحث مختلف ره نگاشت آشنایی دارند، افزود: در حال حاضر، دو مبحث اصلی پیش رو داریم که این گردهمایی به خاطر آن تشکیل شده است، یکی بحث تمام IT و دیگری مبحث تمام IP است؛ لذا گام بزرگی به سوی تأمین زیرساخت های شبکه مخابراتی برداشته ایم که سرمایه گذاری عظیمی برای امروز و آینده کشور محسوب می شود.

وی، اظهار داشت: توسعه شبکه به سوی تمام IT و تمام IP کار بزرگی است که در تهران و سایر استان ها در حال اجراست و کمک و همیاری شرکت هُواوی را نیز به فال نیک می گیریم که توانست نخستین قرارداد را با ما امضا کند که نتایج مثبتش را به زودی می بینیم.

لازم به ذکر است؛ پروژه های IPNI و POTN ، در مرحله خرید تجهیزات و اجرا، رسما در شرکت مخابرات ایران کلید خورد.

POTN ، پروژه بهینه سازی و افزایش ظرفیت شبکه انتقال مخابراتی ایران در کل کشور است که با هدف تامین زیرساخت ها وبستر مناسب برای اجرای پروژه های FTTH و IPNI و سایر پروژه های مخابراتی طراحی شده است.

همچنین، IPNI برای یکپارچه سازی، نوسازی و بهینه سازی شبکه های IP موجود در سطح مناطق مخابراتی کشور و ارایه و توسعه سرویس های باند پهن طراحی شده است. در این پروژه تمامی زیرساخت های لازم برای ارایه سرویس های فعلی وآتی در دو حوزه ثابت وسیار با رویکرد شبکه تمام  IP فراهم می شود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 5
2017-05-06 14:41

افزودن دیدگاه جدید