کد مطلب: 

192510

به نرم‌افزارنویسان وام کم بهره با بازپرداخت طولانی می‌دهیم

همزمان با افتتاح مرکز آپای دانشگاه هرمزگان، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اعلام خبر حمایت از استارت آپ های این استان برای ایجاد اشتغال، گفت: اگر کسانی که نرم افزار می نویسند یا شرکت های دانش بنیان دارند، می توانیم به آنها وام با بهره کم و بازپرداخت طولانی دهیم.
به نرم‌افزارنویسان وام کم بهره با بازپرداخت طولانی می‌دهیم

به گزارش سیتنا، در سفر دکتر محمود واعظی به استان هرمزگان طی مراسمی با اعطای مجوز فعالیت مرکز آپای دانشگاه هرمزگان به صورت رسمی فعالیت آن افتتاح شد.

 وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در جلسه افتتاح ۳۴ مرکز آپا در دانشگاه مرکزی هرمزگان گفت: به استاندار و اعضای محترم شورای اداری قول دادم تا کاری که برای استان های کردستان و مازندران کرده ایم را در هرمزگان ادامه دهیم تا شغل ایجاد کنیم.
 
وی افزود: برای این منظور از طریق کار با دانشگاه ها در مورد استارت آپ ها می توانیم بخشی از نظر مالی را در قالب وام وجوه اداره شده کمک کنیم. در واقع اگر کسانی که نرم افزار می نویسند یا شرکت های دانش بنیان دارند، می توانیم به آنها وام با بهره کم و بازپرداخت طولانی دهیم.
 
دکتر واعظی با اعلام زمان دو ماهه برای فعال کردن حمایت مالی برای استارت آپ های استان هرمزگان تصریح کرد: تا دو ماه دیگر نحوه و چگونگی ارایه وام به استارت آپ هایی که در استان هستند و شرکت هایی که به هرمزگان می خواهند بیایند را باید فعال کنیم.
 
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات تصریح کرد: ما که از دانشگاه آمدیم و فرصت تدریس هم داشتیم، به اوضاع دانشگاه ها اشراف داریم بنابراین وظیفه خود می دانیم که هر کمکی بتوانیم انجام دهیم.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2016-11-08 18:21

افزودن دیدگاه جدید