کد مطلب: 

293092

چگونه از بلوبانک وام بگیریم؟

در سال ۱۴۰۲، بلوبانک سرویس تسهیلات مالی را راه‌اندازی کرده است و شما می‌توانید در بخش فروشگاه اپلیکیشن، برای دریافت وام از بلوبانک اقدام کنید.
چگونه از بلوبانک وام بگیریم؟

گزارش آگهی/ در سال ۱۴۰۲، بلوبانک سرویس تسهیلات مالی را راه‌اندازی کرده است و شما می‌توانید در بخش فروشگاه اپلیکیشن، برای دریافت وام از بلوبانک اقدام کنید. در این مقاله نحوه درخواست وام از بلوبانک را توضیح می‌دهیم و شرایط و مدارک آن را بیان می‌کنیم. اگر می‌خواهید برای خرید کالا و وسایل دیجیتال وام بگیرید، مطالب این مقاله برای شما مفید خواهد بود.

وام بلوبانک چقدر است؟

مبلغ وام بلوبانک بین ۳ تا ۱۰ میلیون تومان است و با توجه به میانگین حساب شما مشخص می‌شود. برای بازپرداخت وام ۶ ماه فرصت دارید، اما اگر مبلغ وام را در زمان ۱ ماه و قبل از قسط اول پرداخت کنید، لازم نیست سود وام دریافتی را پرداخت کنید. نرخ سود تسهیلات بلو بانک ۲۲ درصد و کارمزد آن حداکثر ۴ درصد است. نرخ سود کارمزد با توجه به میزان فعالیت شما در بلوبانک مشخص می‌شود و ممکن است مبلغ کمتری باشد. در صورتی‌که جزو کاربرهای فعال بلو بانک باشید، می‌توانید تخفیف بگیرید.

ویژگی‌های وام بلو بانک

وام بلو بانک برخلاف وام‌ها و تسهیلات سنتی بانک‌ها به ضامن و نامه کسر از حقوق احتیاج ندارد. شما می‌توانید این وام را براساس میانگین حساب خودتان و در کمترین زمان ممکن دریافت کنید. اگر قصد خرید کالا دارید، می‌توانید از طرح اعتباری بلو بانک استفاده کنید و وام بگیرید. نکته مهم اینکه برای دریافت تسهیلات بدون ضامن بلو بانک، باید در این بانک مجازی حساب داشته باشید. 

در مرحله اول، اپلیکیشن بلو بانک را دانلود کنید و مراحل ثبت‌نام را انجام دهید. افتتاح حساب و ارسال کارت بلو در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام می‌شود. بعد از دریافت کارت می‌توانید کارهای مالی خودتان را با بلو کارت انجام دهید. بعد از اینکه میانگین حساب به ۳ میلیون تومان برسد، گزینه وام برای شما فعال می‌شود.

شرایط دریافت وام بلوبانک

برای اینکه بتوانید از بلوبانک وام بگیرید، باید میانگین حساب شما در بازه زمانی ۳ ماه بیشتر از ۳ میلیون تومان باشد. شما زمانی می‌توانید برای وام بلو اقدام کنید که گزینه ثبت درخواست وام در اپلیکیشن برای شما فعال شده باشد. تسهیلات بلوبانک بدون ضامن و وثیقه است و براساس نتایج اعتبارسنجی به شما تعلق می‌گیرد. در صورتی‌که بدهی بانکی، چک برگشتی و بدحسابی بانکی نداشته باشید و میانگین حساب شما به مقدار مشخص برسد، می‌توانید برای این وام اقدام کنید.

چگونه از بلوبانک وام بگیریم؟

نحوه دریافت وام بلوبانک

برای درخواست وام از بلوبانک باید به بخش فروشگاه اپلیکیشن بروید و روی گزینه وام کلیک کنید. البته، گزینه وام در صورتی‌ برای شما فعال می‌شود که میانگین حسابتان به ۳ میلیون تومان برسد. اگر این گزینه برای شما وجود دارد، می‌توانید در این بخش انواع وام‌های فعال‌ را ببینید و مبلغ و زمان بازپرداخت را مشخص کنید. بعد از انتخاب وام، باید امضای دیجیتال را ثبت کنید و قرارداد وام را تایید کنید. 

در این مرحله، درخواست وام به سامانه سمات بانک مرکزی ارسال می‌شود. سامانه سمات، سامانه مخصوصی برای اطلاعات تسهیلات و تعهدات است و درخواست وام شما را بررسی می‌کند. بعد از تایید سامانه سمات، مبلغ وام به حساب شما واریز می‌شود. اگر سامانه سمات اختلالی نداشته باشد و بلوبانک هم در زمان کوتاهی به شما پاسخ دهد، فرایند ثبت درخواست و دریافت پول فقط ۵ دقیقه طول می‌شود. 

بعد از دریافت تسهیلات، می‌توانید جزئیات اقساط را در منوی وام ببینید. برای پرداخت اقساط می‌توانید از دو روش استفاده کنید. در روش اول، برداشت خودکار را فعال می‌کنید و بلو بانک به طور خودکار مبلغ قسط‌ را از حساب شما کم می‌کند. اگر گزینه برداشت خودکار را غیرفعال کنید، می‌توانید مبلغ قسط را هر ماه به صورت دستی پرداخت کنید.

وام سازمانی بلو بانک

یکی از جدیدترین تسهیلات بلو بانک، وام سازمانی است. کارمندهای سازمان‌ها، شرکت‌ها و کسب‌وکارهای مختلف می‌توانید از این تسهیلات استفاده کنند. اگر سازمان شما با بلوبانک قرارداد داشته باشد، می‌توانید تا سقف ۲۰۰ میلیون تومان از بلو وام بگیرید. مراحل دریافت وام سازمانی از بلوبانک کاملا آنلاین است و براساس اعتبار سازمانی شما داده می‌شود. 

دریافت وام سازمانی در چهار مرحله انجام می‌‌شود. سازمان شما باید به عنوان شریک تجاری در بلوبانک حساب حقوقی باز کند و چک ضمانت به بلوبانک بدهد. در این مرحله، سازمان حقوق ماهانه شما را به حساب بلو واریز می‌کند. 

در نهایت، شما با ارائه گواهی کسر از حقوق می‌توانید از بلو بانک وام بگیرید. در صورتی‌که سازمان شما همه این مراحل را انجام دهد، گزینه وام برای کارمندها فعال می‌شود و شما می‌توانید با مراجعه به منوی فروشگاه گزینه وام را انتخاب کنید و میزان تسهیلات و زمان بازپرداخت را ببینید. مراحل دریافت وام سازمانی مثل وام فردی است، اما مبلغ وام زمان بازپرداخت آن توسط سازمان مشخص می‌شود.

چگونه از بلوبانک وام بگیریم؟

مبلغ و شرایط بازپرداخت وام سازمانی

مبلغ وام سازمانی بین ۱ تا ۲۰۰ میلیون تومان است و بین ۶ تا ۲۴ ماه هم برای پرداخت وام سازمانی فرصت دارید. نرخ سود وام ۱۸ درصد و کارمزد آن حداکثر ۵ درصد است. اگر بتوانید کل مبلغ وام را قبل از موعد تسویه کنید، ۹۰ درصد سود بقیه اقساط بخشیده می‌شود و فقط ۱۰ درصد را پرداخت می‌کنید. نرخ کارمزد هم بر اساس مدت زمان بازپرداخت است. جدول زیر نرخ کارمزد را براساس زمان بازپرداخت نشان می‌دهد.

مهلت بازپرداخت    نرخ کارمزد

بازپرداخت ۶ ماهه    ۲ درصد

بازپرداخت ۱۲ ماهه  ۳ درصد

بازپرداخت ۱۸ ماهه  ۴ درصد

بازپرداخت ۲۴ ماهه  ۵ درصد

دریافت وام بلوبانک، بدون ضامن در کمترین زمان ممکن

اگر می‌خواهید در سال جدید وام بگیرید و حساب بلوبانک دارید، می‌توانید با فعالیت بیشتر در حساب بلو، میانگین حساب را به ۳ میلیون تومان برسانید و وام بگیرید. مراحل دریافت وام بلو خیلی سریع انجام می‌شود و مبلغ وام هم خیلی زود به حسابتان واریز می‌شود. اگر گزینه وام برای شما فعال شده است، همین امروز می‌توانید برای ثبت درخواست اقدام کنید. 

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 3
2024-04-07 13:11

افزودن دیدگاه جدید