کد مطلب: 

181288

شایعه به کما رفتن علی دایی در فضای مجازی با چه هدفی؟!

در واکنش به خبر تصادف و به کما رفتن علی دایی در فضای مجازی که روزهای اخیر منتشر شده است، مدیر رسانه ای تیم صبای قم این خبر را شایعه ای بی اساس خواند و گفت که علی دایی این بار این اتفاق را از طریق پلیس فتا پیگیری می کند.
شایعه به کما رفتن علی دایی در فضای مجازی با چه هدفی؟!

به گزارش سیتنا، حمید عباسی در خصوص شایعه ای که در خصوص تصادف علی دایی و به کما رفتن وی منتشره شده گفت: باید به حال افرادی که از هر موضوعی سوء استفاده می کنند تاسف خورد. کاملا شایعه تصادف و به کما رفتن علی دایی را رد می کنم و خدا را شکر سر مربی صبا در صحت کامل به سر می برد.

وی ادامه داد: متاسفانه در روزهای که همه مردم داغ دار فوت ناگهانی هادی نوروزی هستند عده ای مشخص نیست چنین شایعه ای را با چه هدفی منتشر می کنند.

نماینده تام الاختیار آقای گل جهان با رد شایعه تصادف علی دایی، گفت: با پیگیری از طریق پلیس فتا عوامل انتشار این شایعه را محکوم می کنیم.

بهمن دهقان با اشاره به اینکه علی دایی در سلامت کامل به سر می برد و هیچ مشکلی برای وی به وجود نیامده است، اظهار کرد: متاسفانه امروز بار دیگر شایعه ای مبنی بر صدمه دیدن علی دایی در حادثه تصادف، در شبکه های مجازی منتشر شد که این خبر اشتباه در حال انتشار در گروه های مجازی مختلف است.

او ادامه داد: این برای چندمین بار است که از این دست شایعه ها برای دایی ساخته می شود و وی تأکید دارد که به دلیل تکرار این گونه شایعه ها، این بار بانیان به وجود آمدن این مسائل پیدا شوند.

دهقان افزود: آقای دایی تاکید دارد که این بار این اتفاق را از طریق پلیس فتا پیگیری کند تا عامل انتشار این شایعه ها پیدا و دستگیر شود و تا به نتیجه رسیدن تحقیقاتم از تصمیم خود کوتاه نمی آیم.

صحبت های دهقان بر این اساس مطرح شده است که عصر دوشنبه شایعه هایی مبنی بر صدمه دیدن علی دایی در یک سانحه تصادف در برخی گروه های مجازی انتشار یافته بود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-10-07 00:48

دیدگاه‌ها

تصویر غلامرضاجمالپور
عشق است علی دایی،، من که تا جان در نفس دارم دعاش میکنم، امیوارم اون کسانیکه این شایعات رو نشر میدن به این فکر کنن که اگه علی دایی مال این عرب ها بود ببین چکار میکردن ولی ما بدبختانه داریم خدای نکرده به کشتنش میدیم، برا خودمون متاسفیم که مرده پرستیم.یاد اون زمانی که مرحوم دهداری در ورزشگاه ازادی با گلوله برف ازش پذیرایی میکردم ولی موقعی که به رحمت خدا رفت شد معلم اخلاق و چه مراسم باشکوهی براش میگرفتیم.ما کی هستیم دیگه
ارسال شده توسط غلامرضاجمالپور در 16 مهر 94 - 03:07
تصویر aroosha
سلام آقای دایی عزیز ؛امیدوارم همیشه سلامت و شاد باشید واقعا نمیدونم هدفشون چیه؟ چی عایدشون میشه؟ ولی هر چی هست مشکل شون حاده:-) خدا شفاشون بده و اگر لیاقت هدایت دارن. خدا به راه راست هدایتشون کنه.
ارسال شده توسط aroosha در 15 مهر 94 - 17:39

افزودن دیدگاه جدید