کد مطلب: 

181120
رئیس هیات مدیره‌ی شرکت مخابرات ایران در غرفه سیتنا:

در بین 186 کشور دنیا پایین‌ترین تعرفه‌ی تلفن ثابت را داریم/ تعرفه‌های تلفن ثابت در افغانستان 80 برابر ماست

رئیس هیات مدیره‌ی شرکت مخابرات ایران، گفت: بر اساس جداولی که 186 کشور دنیا را مقایسه کردیم و به سازمان تنظیم هم ارائه دادیم تعرفه‌های فعلی مکالمات تلفن ثابت در ایران به نسبت سرانه درآمد در پایین ترین رنج تعرفه در دنیا قرار دارد و نرخ مکالمات ما حتی از افغانستان هم پایین تر است.
در بین 186 کشور دنیا پایین‌ترین تعرفه‌ی تلفن ثابت را داریم/ تعرفه‌های تلفن ثابت در افغانستان 80 برابر ماست

به گزارش خبرنگار سیتنا، سید مصطفی سیدهاشمی که در غرفه سیتنا در نمایشگاه تلکام حضور یافته بود، در پاسخ به سوال خبرنگار سیتنا پیرامون آخرین وضعیت پرونده‌ی چالش دو سال اخیر مخابرات و دولت در خصوص تعرفه‌ها، گفت: ما با دولت و حاکمیت اختلافی نداریم و تنها به دنبال حق و حقوق خودمان هستیم.

وی ادامه داد: اصلا کار ارتباطات برقراری روابط است، بنابراین ما نمی‌توانیم بر خلاف نام ارتباطات عمل کنیم و در اوج روابط حسنه با حفظ حقوق طرفین، به دنبال احقاق حقوق سهامداران شرکت مخابرات و استفاده کنندگان از خدمات شرکت مخابرات هستیم و تا امروز به جز موارد قانونی و حقوقی موضع دیگری را مطرح نکرده‌ایم.

سیدهاشمی خاطرنشان کرد: طی سال‌های اخیر همه آیتم‌های اقتصادی در کشور افزایش یافته و طبیعتا این افزایش در بخش ارتباطات هم تاثیرگذار بوده است.

وی ادامه داد: ما تنها درخواست می‌کنیم قیمت تمام شده‌ی ما را محاسبه کنند و بر اساس آن سود معقول و منطقی درنظر بگیرند؛ چراکه ما به دنبال سود اضافی نیستیم ولی نباید ضرر هم کنیم.

رئیس هیات مدیره‌ی شرکت مخابرات ایران در ادامه‌ی پاسخ به سوال سیتنا گفت: ما درخواست می‌کنیم که حق حقوقی و قانونی ما را در یک مرجع بررسی کنند. اخیرا هم ما اعلام کردیم که به تعرفه‌های قبل از همکدی هم راضی هستیم، یعنی به قیمت‌های پیش از شروع بکار دولت تدبیر و امید و مصوبه 160 هم رضایت داریم و افزایش هم نمی‌خواهیم.

وی در پاسخ به سوال دیگر سیتنا مبنی بر مقایسه تعرفه مکالمات در ایران با سایر کشورهای دنیا، تاکید کرد: بر اساس جداولی که 186 کشور دنیا را مقایسه کردیم و به سازمان تنظیم هم ارائه دادیم تعرفه‌های فعلی مکالمات تلفن ثابت در ایران به نسبت سرانه درآمد در پایین ترین رنج تعرفه در دنیا قرار دارد و نرخ مکالمات ما حتی از افغانستان هم پایین تر است. 

وی افزود: در حالی که درآمد سرانه ما نسبت به افغانستان 8 برابر بیشتر است، تعرفه‌های افغانستان 80 برابر از ما گران تر است؛ درآمد سرانه ما حدود 5 هزار دلار و افغانستان 800 دلار است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-09-28 15:24

دیدگاه‌ها

تصویر خراسانی
بهتره کیفیت سرویس روهم درافغانستان باخودتون مقایسه کنیدجناب مهندس
ارسال شده توسط خراسانی در 24 مهر 94 - 15:50

افزودن دیدگاه جدید