کد مطلب: 

172252
معاون شبکه شرکت مخابرات ایران، خبر داد:

پیاده سازی شبکه‌ی IP در 5 استان اصلی کشور

معاون شبکه مدیر عامل شرکت مخابرات ایران، گفت: شرکت مخابرات ایران به عنوان بزرگترین اپراتور مخابراتی کشور به خاطر رضایت مندی مشتری و وفاداری آن همواره به دنبال ارتقای شبکه با آخرین فناوری روز دنیا خواهد بود.
پیاده سازی شبکه‌ی IP در 5 استان اصلی کشور

به گزارش سیتنا، مهندس حاجی محمدی، افزود: با بررسی شرکت مشاور خارجی بر روی شبکه فعلی مخابرات کشور و رهنمود های مدیرعامل شرکت مبنی بر استفاده از توان و تخصص داخلی، سعی داریم برای ارایه خدمات با کیفیت مطلوب و رضایت مندی مشتری از تنوع سرویس ها، شبکه مدرنی داشته باشیم.

حاجی محمدی، با اشاره به نیاز سرمایه گذاری در ایجاد شبکه IP در کشور گفت: با بررسی های صورت گرفته ، مقرر شد شبکه IP در 5 استان پیاده سازی شود و در ادامه ، 25 استان باقی مانده به شبکه NGN این 5 مرکز متصل شود.

وی یکپارچه سازی شبکه و ایجاد NOC مرکزی را از ضروریات بهبود سطح خدمات در شرکت مخابرات ایران عنوان کرد و افزود: ایجاد این مرکز به عنوان مدیریت شبکه ، هدایت شبکه های استانی را بصورت جزیره ای از بین می برد.

حاجی محمدی وجود شبکه ثابت و سیار را بزرگترین امتیاز شرکت مخابرات ایران دانست و گفت: همگرایی ثابت و همراه می تواند نقطه عطف شرکت مخابرات ایران برای رسیدن به پایداری بلند مدت باشد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-01-12 14:07

افزودن دیدگاه جدید