کدخبر :13269 پرینت
16 اسفند 1392 - 09:36

فیلتر شدن پایگاه ‌های اطلاع‌ رسانی شیعی در مالزی

متن خبر

با درخواست سازمان توسعه اسلامی از آن رو موافقت ‌شد که این سازمان، مسئول امور اسلامی در کشور است، همان طور که وزارت کشور مسئول امنیت داخلی تلقی می‌شود.

به گزارش سیتنا به نقل از شیعه آنلاین، اخبار رسیده از شهر کوالالامپور پایتخت کشور مالزی حاکی از آن است که پایگاه های اطلاع رسانی وابسته به شیعیان این کشور، فیلتر و مسدود شدند.

گفته می شود،‌ در پی درخواست سازمان توسعه اسلامی مالزی که دارای اندیشه سلفی است، از وزارت ارتباطات و چندرسانه‌ای این کشور مبنی بر مسدود شدن پایگاه ‌های اطلاع ‌رسانی تهدید ‌کننده اسلام، پایگاه ‌های شیعی نیز مسدود می ‌شوند.

 

در همین راستا معاون وزیر ارتباطات و چندرسانه ‌ای مالزی اعلام کرد: پایگاه ‌های اطلاع ‌رسانی منتشر کننده عقاید شیعی و ضد حدیث، در پی درخواست سازمان توسعه اسلامی مسدود شده اند!

وی در ادامه افزود: با درخواست سازمان توسعه اسلامی از آن رو موافقت ‌شد که این سازمان، مسئول امور اسلامی در کشور است، همان طور که وزارت کشور مسئول امنیت داخلی تلقی می‌شود.

 

شایان ذکر است، کشور مالزی از چند ماه پیش تلاش‌هایی جدی برای مقابله با شیعیان و هرگونه فعالیت‌ پیروان مکتب اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام در این کشور را آغاز کرده و مقامات مالزیایی با ابراز نگرانی از افزایش تعداد شیعیان در این کشور، با ابزارهای مختلف با گسترش این مذهب مقابله می‌ کنند.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.