کدخبر :13190 پرینت
11 اسفند 1392 - 15:53

تمایل شرکت‎های کره‎ای برای حضور در بازار ICT ایران

متن خبر

وزیر ارتباطات در بازگشت از کنگره جهانی موبایل 2014 بارسلونا از تمایل شرکت‎های کره‎ای و غربی برای حضور در بازار ICT ایران و ارایه‎ی تکنولوژی‎های جدید خبر داد.

 

به گزارش سیتنا، دکتر "محمود واعظی" در شبکه های اجتماعی داخلی، نوشت:

 

"دوستان سلام
هفته گذشته جهت حضور در کنگره جهانی موبایل 2014 به بارسلونا رفتم. این کنگره هر ساله در این فصل سال انجام می شود و بزرگترین فعالیت های علمی و نمایشگاهی در رابطه با موبایل و اینترنت است. امسال نسبت به سال های گذشته بسیار گسترده تر بود. حدود 80 هزار نفر از کشورهای مختلف جهان در این کنفرانس شرکت کردند. در مجموع این کنفرانس نقشه راه آینده اینترنت و موبایل را مشخص می کند. شعار این کنفرانس این بود که در سال 2020 حدود 50 میلیارد وسیله، شی و فعالیت های مختلف را از طریق اینترنت به هم متصل می کنند (اتصال ماشین به ماشین M2M). تجربه نشان داده است که سرعت فناوری در این عرصه آنقدر زیاد است که از هم اکنون می توان به تحقق این شعار خوش بین بود. حضور همه اپراتورها و اکثریت شرکتهای PAP از ایران در این کنفرانس و دیدن دستاوردها و پیشرفت های دنیا در این سالها و آگاهی یافتن نسبت به آینده، بر مسئولیت آنها افزوده و مشوقی برای تلاش بیشتر آنها خواهد شد.
همچنین در حاشیه این کنگره با برخی از وزرای کشورهای دیگر (به خصوص کشورهایی که در منطقه خود نفوذ بیشتری دارند) دیدار و گفتگو داشتیم که در این دیدارها علاوه بر گسترش همکاری ها در آینده در حوزه منطقه ای و جهانی، برای کاندیداتوری ایران برای شورای ITU رایزنی ها و مذاکرات مفیدی صورت گرفت و تفاهمات و توافق هایی بین ایران و سایر کشورها در سطح شرکتهای خصوصی صورت گرفته است؛ از جمله می توان به علاقمندی خیلی از شرکت‎های کره ای و غربی برای حضور در ایران و ارایه تکنولوژی جدید اشاره کنم".

 

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.