کدخبر :12393 پرینت
02 بهمن 1392 - 09:52

حدود 70 درصد از حجم کل بازار کشور در اختیار مخابرات است

متن خبر

مدیر برنامه تحول مخابرات، گفت: با اقدامات پیش رو و اجرای موفق برنامه تحول، می توانیم حجم بازار ارتباطات، فناوری اطلاعات و مخابرات را به 30 هزار میلیارد تومان برسانیم.

 

به گزارش سیتنا، مهندس بابک تراکمه با اعلام اینکه حجم کل بازار 15 هزار میلیارد تومان است که حدود 70 درصد آن در اختیار مجموعه مخابرات ایران است، گفت: با اجرای موفق برنامه تحول، حجم بازار ارتباطا و فناوری اطلاعات را به 30 هزار میلیارد تومان می‎رسانیم.

وی ادامه داد: با شکل گیری شرکت ارتباطات ثابت، متولی خط ثابت در کل کشور شناخته شد و ایجاد مرکز خدمات مشترک نیز در همین راستا در دست اقدام است. همچنین در راستای برنامه تحول، استقرار واحد تجاری آشنای اول بر اساس استانداردهای بین المللی و همچنین ساماندهی شبکه مجموعه مخابرات ایران به خوبی وارد فاز اجرایی شده و پیشرفت خوبی داشته اند.

مهندس تراکمه اظهار کرد: سند استراتژی تحول، مصوب مجمع صاحبان سهام است و برنامه ریزی برای رسیدن به این سند، بر عهده استانها و با توجه به مباحث بومی هر استان است. یکی از نکات مهم تدوین، اجرا و موفقیت استراتژی تحول، شناسایی توانمندیهای کارکنان و تبدیل ایشان به یاریگر برنامه تحول می باشد.

مدیر برنامه تحول مخابرات در مورد نقشه راه تحول و اجرای استراتژی شرکت مخابرات ایران، گفت: این نقشه راه بر رضایتمندی مشتریان، سرآمدی در عملیات و تعالی کارکنان و تبدیل به اپراتوری در کلاس جهانی، استوار است.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.