کد مطلب: 

11612

طنز/ دماسنج اینترنتی؛ نرم افزار جدید جاسوسی غرب!

طنز/ دماسنج اینترنتی؛ نرم افزار جدید جاسوسی غرب!

"گوگل گفته در حال کار روی دماسنج هوشمند است. این شرکت در حال طراحی نمونه‌هایی از دماسنج‌ها با قابلیت اتصال به اینترنت است که کنترل دما را برای کاربران از طریق اینترنت ممکن می‌کند. ما که سر در نیاوردیم این دماسنج چطور کار می‌کند، اما می‌توانیم واکنش مقامات را به این دماسنج پیش بینی کنیم".

 

به گزارش سیتنا، "مسعود مرعشی" در قانون نوشت: "احتمالا کارمان در آمد. همانطور که می‌دانید برخی از مردم کشورمان دست خودشان نیست، کلا با فناوری و تکنولوژی مشکل دارند. ماجرا هم مربوط به امروز و دیروز نیست. مثلا سال‌ها قبل که این پارکبان‌ها در تهران نصب شده بودند، واکنش‌های متفاوتی را در پی‌داشته. برخی فکر می‌کردند جنی چیزی هستند. نگارنده خودش شاهد بود که دو نفر داشتند می‌رفتند، به این دستگاه‌ها برخوردند. یکی پرسید: «پناه بر خدا! این دیگه چیه؟» دیگری گفت: «بسم‌ا... فکر کنم جنه!» و دوتایی صلوات فرستادند و فوت کردند و با استرس و احتیاط خاصی رد شدند. یا شنیده شد که برخی شهروندان پارکبان ها را با صندوق صدقات اشتباه می‌گرفتند و با خلوص نیت در آن پول می‌انداختند. حتی گزارش شده بود که عده‌ای ساعت ها می‌نشستند برای این دستگاه ها درد دل می‌کردند.
بعدها این اتفاق راجع به اینترنت و شبکه‌های مجازی رخ داد. منتها این بار به جای مردم، مسئولان چنین واکنش هایی نسبت به فیس‌بوک و دیگر شبکه های مجازی داشتند.
حالا شرکت بی ملاحظه و نامرد گوگل، در حالی که هنوز مسئله فیس بوک از حالت بغرنج و مناقشه‌برانگیز خود خارج نشده، و برای برخی مقامات کشور از مذاکرات ژنو هم حیاتی تر است، اقدام به تولید فناوری جدیدی کرده است.
گوگل گفته در حال کار روی دماسنج هوشمند است. این شرکت در حال طراحی نمونه‌هایی از دماسنج‌ها با قابلیت اتصال به اینترنت است که کنترل دما را برای کاربران از طریق اینترنت ممکن می‌کند.
ما که سر در نیاوردیم این دماسنج چطور کار می‌کند، اما می‌توانیم واکنش مقامات را به این دماسنج پیش بینی کنیم.
محمدجواد ظریف: یک یادداشت فیس بوکی منتشر می‌کند و می‌نویسد: «سلام دوستان؛ ساعت 10 و 20 دقیقه به وقت گوگل است. از ساختمان مرکزی گوگل به شما گزارش می‌دهم. به عنوان مهمان افتخاری در مراسم شروع تحقیق اولین دماسنج اینترنتی حضور دارم. اینجا همه چیز خوب است ولی با این حال آی لاو یو فیس بوک.»
بعضی نمایندگان عزیز: آنها خوشحال اند چون مطابق بند بالا امر بر آنها مشتبه شده که جواد ظریف علاوه بر فیس بوک، گوگل هم دارد و دیگر به راحتی می‌توان او را از سمتش عزل کرد.
سیدمحمد علی ابطحی: عکس های یادگاری‌ای که در آرشیو خود با دماسنج و رئیس گوگل دارد در فیس بوک share می‌کند و از آنجا که خیلی به روز و اهل تکنولوژی است، از همین الان با تبلتش از طریق اینترنت 3G رایتل به گوگل ایمیل می‌زند و یکی از این دماسنج ها را پیش‌خرید می‌کند.
مهدی کوچک زاده: از آنجایی که این دماسنج جدید گوگل به اینترنت وصل شده، ایشان کافی است یک بار دمای خود را در هنگام نطق به وسیله این دماسنج اندازه گیری کند. اینترنت منفجر شده و نیمی‌از مشکلات کشور به راحتی حل می‌شود.
حسن عباسی: توضیح می‌دهد که این دستگاه‌ها، نسل جدید دستگاه های فراجاسوسی مبتنی بر تکنولوژی اچ آی دبلیو است که در سال 1984 اولین بار لابی صهیونیزم با همکاری سازمان موساد و سیا، در لژ اصلی فراماسونری از آن پرده برداری کرده بود. این دستگاه قادر است علاوه بر جاسوسی، تغییرات فرااقلیمی‌ ژئواستراتژیک در کشورها ایجاد کند.
حسین شریعتمداری: می‌پرسد «آیا این دماسنج جاسوسی همان حلقه مفقوده ارتباط اصلاح طلبان با اربابان غربی‌شان است؟» بعد که می‌بیند کسی جواب نمی‌دهد خودش می‌گوید: بله این دماسنج جاسوسی همان حلقه مفقوده ارتباط اصلاح طلبان با اربابان غربی‌شان است.
خبرگزاری فارس: خبر می‌دهد که یک دانشمند جوان ایرانی با هزینه 6700 تومان موفق به ساخت این دماسنج اینترنتی شده است. تازه 3000 تومانش هم فقط خرج کرایه تاکسی شده. و الا کمتر در می‌آمد".

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2013-12-20 10:18

افزودن دیدگاه جدید