کد مطلب: 

11503

راهکارهای قطع پیامک‌های تبلیغاتی مشترکان تلفن‎همراه

راهکارهای قطع پیامک‌های تبلیغاتی مشترکان تلفن‎همراه

معاون نظارت و اعمال مقررات رگولاتوری اعلام کرد: مشترکان تلفن‌همراه در صورت عدم‌ تمایل به دریافت پیامک‌های تبلیغاتی می‌توانند لغو ارسال آن را تقاضا کنند.

 

به گزارش سیتنا، حسن رضوانی افزود: با پیگیری رگولاتوری و به منظور پایه‌ریزی ساز و کار دائمی در زمینه ارسال پیامک تبلیغاتی با رضایت مشتری، سامانه‌ای در اپراتورها طراحی شده است که بر اساس آن مشترکان همراه‌ اول در صورت عدم‌ تمایل به دریافت پیامک تبلیغاتی عدد «1» را به شماره 8999 ارسال کنند.

 

وی گفت: اگر مشترکی تمایل داشت مجدداً پیامک تبلیغاتی دریافت کند می‌تواند با ارسال عدد «2» به شماره 8999 نسبت به فعال‌سازی آن اقدام کند.

 

معاون نظارت و اعمال مقررات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی درباره مشترکان اپراتور دوم تلفن‌همراه (ایرانسل) اظهار کرد: در حال حاضر مشترکان ایرانسل صرفاً پیام‌های اطلاع‌رسانی خدمات و سرویس‎های این اپراتور را دریافت می‌کنند که در صورت عدم‌تمایل به دریافت آن نیز می‌توانند عدد «2» را به شماره 5005 ارسال کنند تا این سرویس برای آنها لغو شود.

رضوانی درباره پیامک‌های تبلیغاتی که برای برخی از مشترکان ایرانسل ارسال می‌شود، تصریح کرد: ارسال پیامک تبلیغاتی برای مشترکان ایرانسل از سوی شرکت‎های ارسال‌کننده پیامک انبوه، بدون هماهنگی با اپراتور تخلف محسوب شده و مشترکان می‌توانند شکایات خود را در این زمینه به بخش ثبت و پاسخگوئی به شکایات پورتال سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی منعکس کنند تا نسبت به شکایات آنان رسیدگی شود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2013-12-16 08:48

افزودن دیدگاه جدید