کدخبر :11224 پرینت
14 آذر 1392 - 20:08

وزیر ارتباطات در پاسخ به سیتنا: حمایت از بخش خصوصی و دولتی وظیفه ماست

متن خبر

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، گفت: حمایت از بخش خصوصی و دولتی وظیفه ماست؛ بنابراین حمایت وزارتخانه از نوزدهمین نمایشگاه الکامپ، اولین گام در راستای این حمایت است.

 

به گزارش خبرنگار سیتنا (CITNA.IR)، دکتر محمود واعظی که در حاشیه نمایشگاه الکامپ در جمع خبرنگاران سخن می گفت در پاسخ به سوال خبرنگار سیتنا مبنی بر لزوم حمایت وزارت ارتباطات از نوزدهمین نمایشگاه الکامپ گفت: شعار این نمایشگاه ارتقاء فناوری در کشور است و این موضوع جز با همبستگی بخش خصوصی و دولتی ممکن نیست.

 

واعظی با تاکید بر حمایت این وزارتخانه از پژوهش و تولید در داخل کشور، افزود: لازم است که مردم با دستاوردهای بخش خصوصی نیز آشنا شوند، از سوی دیگر حمایت از بخش خصوصی و دولتی نیز از وظایف ماست؛ بنابراین حمایت وزارتخانه از نوزدهمین نمایشگاه الکامپ، اولین گام در راستای این حمایت است.

 

دکتر واعظی در پاسخ به دیگر سوال خبرنگار سیتنا مبنی بر میزان حمایت مادی وزارت متبوعش از نوزدهمین نمایشگاه الکامپ و به صورت خاص حمایت از سازمان نظام صنفی رایانه ای در راستای برگزاری این نمایشگاه، از مهندس جهانگرد رئیس سازمان فناوری اطلاعات درخواست که به این سوال پاسخ دهد که جهانگرد نیز ترجیح داد در این خصوص سکوت کند.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.