کدخبر :11139 پرینت
10 آذر 1392 - 21:10

تلاش وزیر ارتباطات برای رسیدگی هدفمند به شکایات مردمی

متن خبر

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، اعلام کرد: از این پس مردم می‎توانند برای ثبت شکایات خود از نحوه‎ی ارائه‎ی خدمات در حوزه‎ی وزارت ارتباطات و شرکت‎های تابعه همچنین سایر ارائه دهندگان سرویس در بخش ICT ، به سامانه‎ی اینترنتی http://www.195.ir مراجعه و یا با شماره‎ی 195 تماس برقرار کنند.

 

به گزارش خبرنگار سیتنا (CITNA.IR)، در پی تاکید دکتر "محمود واعظی" در گفت‎وگوی ویژه‎ی خبری شبکه‎ی دوم سیما برای رسیدگی به شکایات مردم از نحوه‎ی سرویس دهی در حوزه‎ی فناوری اطلاعات و ارتباطات از طریق سامانه‎ی 195، خبرنگار سیتنا با مراجعه به این سامانه، بخش‎های مختلف ثبت شکایات در این سایت را که ظاهرا فعلا به صورت آزمایشی راه‎اندازی شده، مورد بررسی قرار داد.

 

گفتنی است؛ بررسی خبرنگار سیتنا نشان می‎دهد که بخش‎های مرتبط با رسیدگی به شکایات مشترکان "تلفن ثابت"، "تلفن همراه" و "شرکت‎های اینترنتی" به سامانه‎ی دریافت، ثبت و پاسخگویی به شکایات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی متصل می‎شود.

قابل ذکر است؛ این بخش که پیش از این نیز در سایت سازمان تنظیم وجود داشته در سامانه‎ی 195 نیز لینک شده است که انتظار می‎رود با پیگیری مستقیم شخص وزیر این شکایات مورد بررسی قرار گیرند.

 

بخش مرتبط با شکایات "وزارت ارتباطات" به  مرکز بازرسی، نظارت مدیریتی و پاسخگویی به شکایات همین وزارت و بخش مرتبط با شکایات "شرکت پست بانک ایران" نیز به صفحه‎ی مربوط به ثبت شکایات این بانک در سایت پست بانک متصل می‎شود.

 

اما بخش مرتبط با شکایات شرکت پست تنها به یکی از صفحات فرعی غیر مرتبط سایت این شرکت متصل می‎شود که در این صفحه امکانی برای ثبت شکایات وجود ندارد.

 

امید است که همکاران جناب دکتر واعظی در وزارت ارتباطات و شرکت‎های تابعه، شخص وزیر را در عمل به وعده‎ها یاری رسانند تا وی نیز همگام با سایر وزرای دولت تدبیر و امید در خدمت رسانی به مردم عزیز پیشتاز باشد.

 

در نهایت سیتنا پیشنهاد می‎دهد، وزارت ارتباطات در راستای اعتماد سازی هر چه بیشتر، گزارشی از رسیدگی به شکایات مردمی را به صورت دوره‎ای از طریق همین سامانه به اطلاع عموم برساند.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.