کدخبر :11022 پرینت
06 آذر 1392 - 08:35

طرح کشوری پایش و نظارت بر بازار ICT برگزار می شود

متن خبر

به منظور ارتقاء سطح هماهنگی در نظارت بر حوزه ICT با رویکرد حمایت حقوق مصرف‌کنندگان این حوزه در سراسر کشور، مرحله اول طرح کشوری پایش و نظارت بر بازار ارتباطات و فناوری اطلاعات در آذرماه برگزار می‌شود.

 

به گزارش سیتنا، این طرح در راستای تحقق تفاهم‌نامه همکاری پایش و کنترل سرویس‎های ارتباطی و فناوری اطلاعات که بین رگولاتوری و 7 دستگاه حاکمیتی و نظارتی از جمله شرکت ارتباطات زیرساخت، سازمان تعزیرات حکومتی، سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان، پلیس اطلاعات و امنیت عمومی ناجا، پلیس فتا ناجا، سازمان فناوری اطلاعات و سازمان نظام صنفی رایانه‌ای مبادله شده، اجرا می‌شود.

 

بر اساس این گزارش، ارتقاء سطح آگاهی مردم و فعالین حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات و کاهش تخلفات و جرایم این حوزه از اهداف دیگر طرح کشوری پایش و نظارت بازار ICT است.

در این طرح که به صورت هماهنگ و متمرکز در 31 استان کشور اجرا می‌شود سرویسهای ارتباطی و فناوری اطلاعات در چهار محور رعایت تعرفه‌های ابلاغی مطابق با قوانین و مقررات، ارایه خدمات پشتیبانی مناسب به کاربران، بررسی وضعیت شبکه توزیع و فروش خدمات و ارایه سرویس با کیفیت مناسب و مطابق با قوانین و مقررات و مفاد قرارداد، از سوی بازرسین به صورت کمی و کیفی مورد بررسی و ارزیابی قرار می‌گیرند.

انتهای پیام

 

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.