کد مطلب: 

10861

وعده‎ وزیر ارتباطات برای حضور در شبکه‎های اجتماعی داخلی

وعده‎ وزیر ارتباطات برای حضور در شبکه‎های اجتماعی داخلی

روابط عمومی وزارت ارتباطات خبر داد: بزودی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در شبکه های اجتماعی داخل کشور حضور خواهند یافت.

 

به گزارش سیتنا، در متن این اطلاعیه آمده است: دکتر واعظی به منظور تبادل نظر با کاربران شبکه های اجتماعی داخلی و همچنین ارتباط مستقیم با مردم از طریق فضای مجازی به زودی در شبکه های اجتماعی داخل کشور حضور خواهند یافت.

در این راستا جهت برقرای ارتباط به صورت مستقیم با وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به زودی اطلاعات تکمیلی در اختیار علاقمندان قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام
 

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2013-11-20 10:42

دیدگاه‌ها

تصویر ناشناس
فکر میکنم اگر هدف جناب اقای وزیر ارتباط مستقیم با مردم برای بهبود وضعیت اینترنت و رسیدگی به مشکلات اینترنت هست به خود زحمت ندهند چراکه مشکل اینترنت را از هرکسی حتی در خیابان هم میتوان پرسید و نیازی به عضویت در شبکه اجتماعی هم نیست مگر اینکه هدف ایشان از عضویت گذران این دوره 4 ساله باشد! اما من چندین مشکلی که فکر میکنم بیشتر کاربران درگیر ان هستند را برای اقای وزیر نام میبرم بلکه کار ایشان هم راحت شود!مشکلاتی که تا بحال هیچ وزیری حتی حاضر به اعلام دلایل ان نیز نبوده چه برسد بخواهد انرا رفع کند. 1.سرعت(انتظار نداریم مانند کره جنوبی باشد ولی حداقل مثل کشورهای اطرفمان مثل افغانستان باشد ) 2.فیلتر(تعداد زیادی از سایت مفید علمی بدون توضیح فیلتر هستند و هیچ کسی هم پاسخگوی دلیل ان نیست.جالب انکه سایتی مثل کل سایت یوتوب بدلیل برخی موارد ان فیلتر است) 3.قیمت که انصافن در هر موردی بپای کشورهای دیگر نرسیم در این زمینه پیشتازیم! 4. از همه مهمتر اگه موارد بالا مقدور نیست که احتمالن همینطور هم هست مسبب انرا به مردم معرفی کنند که چه کسی اجازه نمیدهد که مردم بدانند مشکل از کیست
ارسال شده توسط ناشناس در 11 دى 48 - 04:03

افزودن دیدگاه جدید