کد مطلب: 

10620

کسب مقام نخست روترهای شبکه توسط ایسوس

کسب مقام نخست روترهای شبکه توسط ایسوس

پایگاه اطلاع‌رسانی SmallNetBuilder ایسوس را به عنوان برند برتر در گروه روترهای کلاس AC1750 معرفی نمود.

 

به گزارش سازمان خبری سیتنا (CITNA.IR)، بر اساس نقد و بررسی‌های وب سایت  SmallNetBuilder ، که معتبر‌ترین مرجع اینترنتی در زمینه ارائه راهنمایی و بررسی تجهیزات شبکه است روتر ایسوس RT-AC66U پس از انجام تست‌های فنی در سه بخش امکانات، کارایی و پایداری موفق به کسب بیشترین امتیاز شد و در صدر جدول رده بندی روترهای مجهز به استاندارد 802.11ac با سرعت 1750 مگابیت بر ثانیه قرار گرفت. این آزمون‌ها در گروهی به نام Router Ranker انجام می‌شوند و از چندین مرحله تست فنی تشکیل شده‌اند. 

روتر RT-AC66U دارای سریع‌ترین استاندارد شبکه وایرلس در گروه روترهای نسل پنجم با فناوری 802.11ac است و با ترکیب دو باند فرکانسی 2.4 و 5 گیگاهرتز بطور همزمان می‌تواند سرعت 1.75 گیگابیت بر ثانیه را ارائه کند که سه‌ برابر بیشتر از استاندارد N است. سرعت باند فرکانسی 5 گیگاهرتز در این روتر به 1.3 گیگابیت بر ثانیه می‌رسد و RT-AC66U در میان اولین روترهای دنیا با قابلیت پشتیبانی از استاندارد جدید تجهیزات شبکه قرار دارد. این روتر با استانداردهای قبلی نیز سازگار است و می‌تواند در باند فرکانسی 2.4 گیگاهرتز، نرخ انتقال اطلاعات در استاندارد N را تا 450 مگابیت بر ثانیه افزایش دهد. همچنین این روتر از فناوری‌های اختصاصی ایسوس مانند AiRadar استفاده می‌کند که با تقویت سیگنال در جهات مختلف، ارتباط قدرتمندی در محدوده تحت پوشش خود ارائه می‌دهد. علاوه بر ارتباط فوق سریع این روتر میان بخش‌های مختلف شبکه می‌توان به قدرت پردازش RT-AC66U اشاره کرد که در آن از 256 مگابایت حافظه رم و پردازنده Broadcom BCM4360 استفاده شده است. این روتر که عنوان برترین محصول شبکه 2013 در نظرسنجی خوانندگان مجله PCMagazine را هم کسب کرده است از طریق دو پورت USB قابلیت ارائه امکاناتی مثل فایل سرور و پرینت سرور را هم دارد. بخش کنترل ASUSWRT در این روتر با رابط کاربری آسان می‌تواند کاربردهای حرفه‌ای مانند راه اندازی روتر، نظارت بر سیگنال و کنترل برنامه‌های تحت شبکه را به سادگی در اختیار کاربر قرار دهد. ضمن اینکه چهار درگاه شبکه با سرعت 1000 مگابیت بر ثانیه نیز برای توسعه شبکه کابلی در نظر گرفته شده است. 

پایگاه اینترنتی SmallNetBuilder معتبرترین مرجع اینترنتی در زمینه راهنمایی، نقد و بررسی، راه‌حل و رده بندی محصولات مختلف است که از طریق آزمون‌های دقیق، تجهیزات مختلف را مورد تحلیل قرار می‌دهد. 

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2013-11-09 12:54

افزودن دیدگاه جدید