کد مطلب: 

10605

خودروی گوگل بهتر از شما رانندگی می کند+ عکس

خودروی گوگل بهتر از شما رانندگی می کند+ عکس

سرپرست پروژه‌ی خودروی بدون راننده‌ی گوگل، گفته است که آنالیز داده‌های جمع‌آوری شده از هزاران کیلومتر رانندگی خودروهای بدون راننده نشان داده است که ماشین‌های خودکار نه تنها با رعایت فاصله‌ی ایمنی از خودروی جلویی امن‌تر هستند، بلکه هوش مصنوعی آنها بسیار بالاست.

 

آپدیت اندروید ۴٫۳ برای گلکسی اس ۳ از راه رسید
بتازگی فیرم‌ور اندروید ۴٫۳ برای گلکسی اس ۳ لو رفت و امروز خوشبختانه عرضه رسمی این آپدیت برای پرچم‌دار گذشته سامسونگ آغاز شده است. در ادامه مطلب لینک دانلود و تغییرات را مشاهده می‌کنید. به نظر می‌رسد این آپدیت رسمی نسبت به نسخه‌ای که روز گذشته درز کرد تغییرات خاصی ندارد پس اگر آن نسخه را دانلود و نصب کرده‌اید نیازی به دانلود مجدد نخواهید داشت. به هر حال عرضه رسمی آپدیت از اروپا و کشور ایرلند آغاز شده است و به زودی تمامی گلکسی اس ۳های آنلاک این آپدیت را دریافت خواهند کرد.


 

تلفن Moto G موتورولا در روز ۲۲ آبان رسما معرفی خواهد شد
پس از Moto X علاقه‌مندان به تلفن‌های هوشمند موتورولا منتظر بودند تا نسخه ارزان‌قیمت‌تر این گوشی روانه بازار شود. به نظر می‌رسد طی کمتر از ۱۰ روز دیگر این اتفاق خواهد افتاد و Moto G به زودی معرفی خواهد شد. موتورولا اعلام نموده بود که به زودی نسخه ارزان‌قمیت‌تر Moto X، یعنی Moto G را ارائه خواهد کرد، و حالا می‌دانیم که این محصول دقیقا چه زمانی به بازار ارائه خواهد شد. این کمپانی یک سایت ویژه تبلیغاتی برای گوشی هوشمند جدید خود راه‌اندازی کرده و در آن اعلام نموده که Moto G در روز ۱۳ نوامبر (۲۲ آبان) معرفی خواهد شد. موتورولا در این وب‌سایت از کاربران خواسته که ثبت نام کنند تا در چهارشنبه هفته آینده اطلاعات دقیق‌تری به آنها ارائه گردد. اگر شما هم خوره گجت‌ها هستید و نمی‌توانید تا آن روز صبر کنید، می‌توانید تصویر درز کرده این گوشی هوشمند خوش‌قیمت را در زیر ببینید.

 
 

اطلاعات جدیدی از گوشی‌ هوشمند لومیا ۹۲۹ نوکیا فاش شد 
هرچند نوکیا محصولات مهم خود را در مراسم معرفی محصولات خود در ابوظبی معرفی کرد، اما در هفته‌های اخبر تصاویر و اطلاعاتی از گوشی هوشمند جدید این شرکت یعنی لومیا ۹۲۹ به بیرون درز کرده است. بر اساس شایعات این گوشی دارای پردازنده‌ی چهارهسته‌ای Snapdragon ۸۰۰ کوالکام با فرکانس کاری ۲.۲ گیگاهرتز، صفحه‌ی نمایش ۵ اینیچی AMOLED با رزولوشن، ۲ گیگابیت حافظه‌ی رم، بهره‌گیری از ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی در حالی که از کارت‌ حافظه‌ی میکرو اس‌دی پشتیبانی نخواهد شد، دوربین ۲۰ مگاپیکسلی PureView در عقب به‌همراه دوربین مکالمه‌ی ویدئویی در جلو، NFC، WiFi و بلوتوث ۴.۰ LE، قابلیت شارژ بی‌سیم Qi، موجود در رنگ‌های سفید براق و سیاه مات است.

 
 

برنامه رایگان Hudway، شیشه جلو خودرو شما را به سیستم مسیریابی تبدیل می‌کند
این برنامه از گوشی هوشمند شما به عنوان یک پروژکتور استفاده می‌کند تا مسیرها را از برنامه نصب شده بر روی گوشی، به روی شیشه جلو خودرو منتقل کند و با استفاده از این روش در واقع راننده را از نگاه کردن به گوشی بی‌نیاز می‌کند. شرکت روسی سازنده این برنامه مدعی است، این برنامه، برنامه‌ای منحصر به فرد برای گوشی‌های هوشمند است که در واقع به طور مجازی مسیر را بر روی شیشه جلو خودروی شما شبیه سازی می‌کند. برنامه Hudway، به طور رایگان عرضه شده و برای نصب آن بر روی گوشی به امکانات خاصی نیاز ندارید. تنها کافی است تلفن را بر روی داشبورد خودرو قرار داده و برنامه را اجرا کنید. این برنامه حتی سرعت و فاصله تا پیچ خطرناک بعدی را نیز به شما نشان می‌دهد. پیچ‌های خطرناک به رنگ قرمز نمایش داده می‌شوند و تابلوهای راهنمایی و رانندگی نیز هر ۵۰ متر برای کمک به راننده نمایان می‌شوند. این برنامه در شرایط رانندگی در مه و یا حتی رانندگی در شب هنگام، به راننده کمک شایانی می‌کند. 


 

عرضه اولین هارد درایو ۶ ترابایتی هلیومی با ویژگی‌های خاص!
در نگاه اول، داشتن یک دیسک سخت با فضای ذخیره سازی بالا و در اندازه کوچک بسیار عالی به نظر می‌رسد، اما بر سر راه دست یابی به چنین دیسک‌هایی هنوز مشکلات خاصی وجود دارند. البته این بدان معنا نیست که شرکت‌های مختلف دست از تلاش در این زمینه برداشته‌اند. Ultrastar HE۶، درایو ساخت شرکت وسترن دیجیتال از جمله این محصولات است که با شرایط مورد نیاز کاربران مطابقت دارد. این دیسک که به عنوان اولین دیسک پر شده با هلیوم شناخته می‌شود، بیشترین فضا را در بین دیسک‌های با اندازه ۳٫۵ اینچ دارد. این دیسک سخت ۶ ترابایتی به علت تراکم پایین‌تر هلیوم در مقایسه با هوا، فضایی بالا و وزن کمتر را در کنار مصرف بهینه انرژی، یک‌جا برای کاربران به ارمغان آورده است. البته این دیسک ذخیره سازی در حال حاضر تنها برای دیتاسنترهایی مانند HP,Netflix,Huawei ارائه شده و امید آن می‌رود که با کاهش قیمت، شاهد عرضه عمده آن در بازار باشیم.


 

خودروی گوگل بهتر از شما رانندگی می کند! 
گرچه موانع زیادی بر سر راه عرضه‌ی عمده‌ی خودروهای بدون راننده وجود دارد ولی گوگل یک قدم به این هدف نزدیک‌تر شده است. آنها از طریق آنالیز یک سری داده ثابت کرده‌اند که خودروهای بدون راننده‌ی آنها از رانندگان متوسط ایمن‌تر و نرم‌تر رانندگی می‌کنند. کریس آرمسون، سرپرست پروژه‌ی خودروی بدون راننده‌ی گوگل، گفته است که آنالیز داده‌های جمع‌آوری شده از هزاران کیلومتر رانندگی خودروهای بدون راننده نشان داده است که ماشین‌های خودکار نه تنها با رعایت فاصله‌ی ایمنی از خودروی جلویی امن‌تر هستند، بلکه هوش مصنوعی آنها بسیار نرم‌تر و دقیق‌تر از رانندگان حرفه‌ای شتاب گرفته یا می‌ایستند. آرمسون به این موضوع که این خودروها در شرایط آب و هوایی نامناسب، مانند برف و باران شدید، چگونه عمل می‌کنند، نپرداخت، ولی با اطمینان می‌توان به این نتیجه رسید که این فناوری به سرعت در حال پیشرفت است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2013-11-08 20:00

افزودن دیدگاه جدید