کد مطلب: 

10517

کسب مدال برنز جهانی کیفیت در سال جاری توسط شرکت پست

کسب مدال برنز جهانی کیفیت در سال جاری توسط شرکت پست

مدیرکل پیشتاز و کیفیت شرکت پست از کسب مدال برنز بین المللی کیفیت توسط این شرکت در سال جاری خبر داد.

 

به گزارش پایگاه خبری سیتنا، "بوداغی" در جلسه کمیته راهبردی استقرار نظام کیفیت پست استان البرز ضمن اشاره به بررسی و ممیزی بین المللی در آذرماه سال جاری اظهار داشت: شرکت پست جمهوری اسلامی ایران با کسب 1814 امتیاز از 2000 امتیاز موردنظر اتحادیه پستی جهانی در سال جاری مدال برنز بین المللی کیفیت را کسب خواهد نمود. وی در ادامه بازخورد کسب این جایزه را جذب کمک های مالی از صندوق کیفیت این اتحادیه دانست.

 

وی همچنین ضمن تبیین اهداف اجرای طرح های کیفیتی شرکت بیان داشت: ارتقای کیفیت در حوزه های عملیاتی و بین الملل و استقرار نظام های کیفیت در سطح شبکه از اهداف کیفیتی پست به شمار می رود و برنامه هایی نظیر راه اندازی و آغاز به کار واحد صدای مشتری (call center ) در همین راستا صورت گرفته است.

 

مدیرکل پیشتاز در ادامه طرح جایزه ملی کیفیت را به عنوان یک ابزار تشویقی عنوان کرد و اظهار داشت:علل رویکرد شرکت پست به این مهم رقابتی شدن خدمات، انتقال دانش و نهادینه‌سازی فرهنگ مدیریت کیفیت در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات است.

 

بوداغی خود ارزیابی را از مزایای مهم این طرح برشمرد و خاطرنشان کرد: عوامل زیادی در پیشبرد امور پست دخالت دارند. اما کیفیت به عنوان مهم‌ترین عامل و همچنین تاثیرگذار بر دیگر عوامل است.

 

وی همچنین ضمن تقدیر از عملکرد مناسب پست استان البرز اظهار امیدواری کرد استان البرز که به عنوان یکی از استان های دریافت گواهینامه اهتمام برگزیده شده است با مشارکت همکاران موفق به کسب این گواهینامه گردد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2013-11-05 09:28

افزودن دیدگاه جدید