کد مطلب: 

10087

زارعیان: اختلاف بر سر مبلغ 450 میلیارد تومانی با مذاکره قابل حل است

زارعیان: اختلاف بر سر مبلغ 450 میلیارد تومانی با مذاکره قابل حل است

معاون ارتباطات شرکت مخابرات ایران با بیان این‌که اختلاف حساب میان این شرکت با شرکت ارتباطات زیرساخت بحثی جدی نیست و با رایزنی و برپایی جلسه قابل حل است از آمادگی شرکت متبوعش برای برگزاری جلسه با شرکت زیرساخت خبر داد.

 

به گزارش سیتنا، دکتر داوود زارعیان با تأکید بر اختلاف نظر مخابرات در خصوص مبلغ بدهی 450 میلیارد تومانی به زیرساخت، اظهار داشت: باید در جلسه‎ای مشترک در خصوص جزئیات این بدهی مذاکره کنیم.

 

وی با اشاره به پرداخت مبلغ 75 میلیارد تومان از سوی مخابرات به شرکت زیرساخت، گفت: پرداخت مخابرات به زیرساخت رویه ثابتی دارد به نحوی که مخابرات بابت هزینه‌های ماهیانه لینک‌های ارتباطی و درصد مکالمات، مبالغی را به شرکت زیرساخت پرداخت می‌کند که این مبلغ 75 میلیارد تومان نیز در همین راستا صورت گرفته و در این زمینه اختلاف نظری وجود ندارد.

 

سخنگوی شرکت مخابرات ایران با تأکید براین‌که در مورد مبلغ 450 میلیارد تومان نمی‌گوییم حق با ما یا با زیرساخت است بلکه معتقدیم که باید با حضور طرفین این مبلغ مورد بررسی قرار گیرد، افزود: مخابرات 9 درصد درآمدش را سالانه به شرکت ارتباطات زیرساخت پرداخت می‌کند و با این وجود اختلاف بر سر مبلغ 450 میلیارد تومان با مذاکره قابل حل است و این مبلغ نسبت به تراکنش‌های مالی دو شرکت رقم زیادی نیست.

 

زارعیان با تأکید براین‌که تا زمانی که این بدهی ثابت نشود نمی‌توان آن را پرداخت کرد، گفت: شرکت مخابرات ایران از وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات تقاضا دارد که از شرکتهای زیرمجموعه خود بخواهد این مسأله را حل کنند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2013-10-19 17:06

افزودن دیدگاه جدید